Expo_Shop

Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 12 – 16 martie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 12 – 16 martie 2018.

Retail magazinePREMIUM: Câteva particularităţi în planul de remodelare a magazinelor Kaufland din România – Interviu pentru retail-FMCG.ro cu Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.

Credit foto: Shutterstock

Retail

Selgros Cash & Carry organizează, începând cu luna aceasta, a X-a ediție a concursului de gătit „Arena Bucătarilor”, dedicat profesioniștilor gastronomiei din industria HoReCa.

Auchan Retail a anunţat rezultatele financiare pentru întreg anul 2017: creştere impresionantă în Africa de + 150%, dar scădere în Asia de – 1,3%, creştere de + 5% pentru Europa Centrală şi de Est şi doar de + 0,6 în Europa de Vest şi scădere – pentru al 5-lea an consecutiv – a pieţei de origine, Franţa, cu – 0,6%.

Auchan Retail lansează în Italia AuchanSpeedy, un serviciu de plată prin telefonul mobil, dezvoltat cu Mastercard, care oferă clientului posibilitatea de a evita procesul clasic de scanare și plată a produselor la casele de marcat.

PENNY Market susține programul Bursa Profesională dedicat elevilor din mediul rural înscrişi într-o formă de învăţământ profesional, printr-o sponsorizare anuală în valoare totală de RON 72.000.

FMCG

Colgate a desfășurat campania „România merită zâmbete Colgate”, împreună cu Golin, prin care își propune să descopere ce povești stau în spatele unui zâmbet.

Guinness, berea stout numărul 1 în lume, a dat startul distracției de St. Patrick’s Day, sărbatoarea care aduce împreună peste 70 de milioane de oameni din întreaga lume, este ziua națională a Irlandei și este sărbatorită în mai multe țări din lume decât oricare altă zi națională.

Ursus Breweries și-a extins portofoliul prin lansarea URSUS RETRO – un nou sortiment de bere blondă nepasteurizată, cu un gust bogat și spumă fină.

Începând cu 1 aprilie, Antoine Brun preia funcția de vicepreşedinte pe regiunea Europei de Sud-Est în cadrul Procter & Gamble, poziție din care va coordona afacerile și operațiunile companiei în 10 piețe, inclusiv România.

Producătorul mureşean ELDI Brutăria, produce şi distribuie produse semipreparate de patiserie congelată pentru retail şi sectorul HoReCa la nivel naţional, produse care răspund gusturilor preferate ale românilor cu ingrediente locale de cea mai bună calitate.

Servicii

Anib Tech, companie care furnizează soluții de Cloud Computing pentru comercianţii mici şi mijlocii din România, oferă un sistem inovativ de gestiune și management pentru magazine cu aceleași facilități de care se bucură marii retaileri.

Dacă o companie doreşte să realizeze o traducere de calitate, nu ar trebui să utilizeze niciodată un traducător automat, cu excepția cazurilor în care compania se află într-o situație dificilă și trebuie să găsească o soluție instantanee. Pentru celelalte cazuri, indiferent dacă procesul va fi puțin mai lent, este de preferat să se apeleze la serviciile unui birou de traduceri cu traducători nativi, așa cum este cazul biroului BigTranslation.

Studii

Directorii generali din România sunt foarte încrezători în privința perspectivelor economiei mondiale în anul 2018, conform celei de-a 8-a ediții a raportului CEO Survey pentru România și Europa Centrală și de Est.

Consiliul Concurenței a demarat un proiect finanţat din fonduri externe nerambursabile pentru implementarea unui sistem informatic bazat pe o platformă de tip Big Data care va permite, printre altele, o identificare mai rapidă a cartelurilor, în special a celor din achiziţii publice.

Tichetele de masă, cadourile, decontarea transportului, vacanțele în România şi pensiile private sunt principalele beneficii extrasalariale pe care angajații și le-au ales anul trecut, potrivit unui studiu BenefitOnline.ro, cea mai mare platformă online de beneficii extrasalariale din România.

Evenimente

Revista Biz organizează pe 28 martie la ARCUB Gabroveni Conferința ADN Antreprenor 2018 în cadrul căreia se va discuta despre provocările și oportunitățile antreprenoriatului din România. Ofertă Early Bird până pe 16 martie: Înscrii trei participanți, plătești pentru doi! Revista Retail-FMCG.ro este partener media permanent al evenimentului.

Ziua Mondială a Drepturilor Consumatorilor a fost marcată de conferința „E-consumatorul”, organizată de Asociaţia „Sută la Sută Românesc”, care a fondat Tribuna Consumatorilor, prima platformă din România care reușeste să înglobeze informații corecte și utile pentru toate tipurile de nevoi ale consumatorilor.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

 Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,843 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 12 – 16 martie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: