Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 26 februarie – 2 martie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 26 februarie – 2 martie 2018.

Retail magazineRetail

Profi a deschis în luna februarie 18 noi magazine în întreaga țară, rețeaua națională ajungând la 722 de unități și oferind astfel locuri de muncă unui număr de 240 de persoane.

Credit foto: Shutterstock

În luna februarie, Mega Image a lansat Casual Bistro, un bistro situat în incinta Mega Image Concept Store Băneasa (Șoseaua București – Ploiești, nr. 83 – 87), un spațiu neconvențional cu un meniu rafinat, de 22 mp.

Carrefour România a lansat, în premieră, Gurmandio, prima aplicație mobilă prin care utilizatorii din cele mai mari orașe ale Moldovei, precum Iași, Suceava, Botoșani, Piatra-Neamț și Galați, alături de cei din Târgu Jiu, își pot comanda, simplu și rapid, preparatele preferate.

REWE România, prin lanțul de magazine Penny Market, a deschis un nou magazin în Târgu Jiu, rețeaua națională ajungând la 222 de unități.

Grupul Carrefour, al doilea cel mai mare retailer mondial, a înregistrat la nivel internațional, în anul 2017, o creștere a vânzărilor cu 1,6%.

Grupul de retail Ahold Delhaize, din care face parte şi reţeaua Mega Image, a menționat din nou România în raportul pentru anul 2017 cu perfomanțe puternice pentru creșterea vânzărilor.

Amazon, cel mai mare retailer online din lume, plănuiește să deschidă în acest an încă șase magazine Amazon Go, un concept de magazin fără case de marcat prin care clienții pot plăti printr-o aplicație mobilă, conform Recode.

FMCG

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a anunțato creștere a vânzărilor pe piața externă de circa 36%, valoare înregistrată între 2014 – 2017.

În luna aprilie 2018, demarează a 9-a ediție anuală a studiului “Votat Produsul Anului ®”, cea mai mare competiție a bunurilor și serviciilor de larg consum (FMCG) din lume.

Consiliul Concurenţei a autorizat tranzacţia prin care Recunoştinţa Prodcom Impex SRL (Cris-Tim) a preluat activele referitoare la activitatea de producţie, vânzare şi distribuţie a preparatelor din carne şi a produselor de post de la Diavist Product SRL.

NIVEA MEN a lansat șamponul Protect & Care 2 în 1 pentru păr și barbă și Caledarul Bărboșilor 2018, după ce a lansat pe pagina de Facebook un concurs al celor mai frumoase bărbi.

Studii

Majoritatea managerilor de top din companii spun că mărirea salariului minim pe economie afectează profitabilitatea, iar încrederea că 2018 va fi mai favorabil decât 2017 este la cote extrem de scăzute. Aceasta pare să fie percepția celor 475 de decidenți ai companiilor din România care au răspuns întrebărilor din chestionarul studiului Evoluția afacerilor în 2018 realizat de compania de consultanță Valoria.

Studiul „Orașe și cartiere din România”, realizat de Storia.ro, platforma de anunțuri dedicată exclusiv sectorului imobiliar, lansată de OLX, analizează percepția cetățenilor asupra orașelor și cartierelor în care aceștia locuiesc, având în vedere zece criterii: siguranța, costul general al vieții, facilitățile medicale și educaționale, calitatea aerului, curățenie, recreere, accesul la magazine și restaurante, servicii de transport și nivelul de liniște.

Analize

Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market, in February 2018, provided by the retail-FMCG.ro, the most read B2B online publication in Romania from retail & FMCG niche.

În luna februarie 2018, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 12 magazine, cu 3 unităţi mai puțin faţă de luna anterioară și tot cu 3 unități mai puțin față de luna februarie 2017.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,990 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 26 februarie – 2 martie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: