Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 18 – 22 octombrie 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 18 – 22 octombrie 2021.

Între 18 și 22 octombrie 2021, s-au programat primele întâlniri realizate prin B2B Meetings, platforma online care conectează companiile furnizoare de echipamente, soluții și servicii cu companiile din retail & FMCG & eCommerce.
B2B Meetings ajută companiile din retail & FMCG & eCommerce să găsească cele mai bune soluții și echipamente pentru a-și crește business-ul, dar ajută și companiile creatoare de tehnologie din România să genereze new business. Cum funcționează

retailRetail

Mai mult de o treime dintre magazine Profi funcționează în sistem partener, iar în prezent funcționează cu succes 600 de astfel de unități.

Denumite inițial magazine Agent, acestea și-au făcut apariția în 2012, oferind o șansă persoanelor cu spirit antreprenorial care doresc sa își administreze, cu un minim de investiție, propria lor afacere în retailul modern.

Selgros Cash & Carry a donat peste 2.000 de meniuri gătite de chefi de renume către persoane şi familii aflate în dificultate din județul Brașov, transformând astfel ediția din acest an a cunoscutei competiții Arena Bucătarilor într-un proiect de responsabilitate socială.

FMCG

Mars, unul dintre cei mai mari producători globali de dulciuri, gumă de mestecat și mâncare de animale, a anunțat un nou membru al echipei de leadership din Europa Centrală.

VARTAlider tehnologic în producția de baterii, a lansat noua gamă de lanterne Work Flex, ce conține 4 modele multifuncționale, potrivite pentru fiecare proiect DIY. Acestea oferă nu numai performanțe atrăgătoare, ci și unesc versatilitatea cu stilul unic, manopera de înaltă calitate, funcțiile practice și dimensiunile compacte.

Food Service Retail

McDonald’s, lider al pieței restaurantelor, a continuat să fie lider și pe acțiunile climatice în industria restaurantelor – interviu despre sustenabilitate cu Paul Drăgan, Director General Premier Restaurants Romania, compania care operează rețeaua locală de restaurante McDonald’s. Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s din România, a deschis un nou restaurant în Râmnicu Vâlcea.

KFC a inaugurat cel de-al 90-lea restaurant din România. KFC este un brand global de restaurante specializat în produse din carne de pui  și, în același timp, cel mai mare lanț din România ca număr de restaurante.

Nespresso a deschis primul punct de vânzare în Timișoara, aducând universul cafelei de cea mai înaltă calitate mai aproape de iubitorii de cafea din vestul țării.

E-commerce

eMAG, cel mai mare retailer online din România și din regiune, a lansat Freshful by eMAG, noul hipermarket online cu livrare rapidă a produselor alimentare proaspete, accesibil începând de astăzi, 21 octombrie 2021, pentru aproximativ un milion de gospodării din București și Ilfov.

Potrivit estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători, comerțul online românesc va crește anul acesta cu aprox. 15% comparativ cu 2020, întregul sector ajungând astfel la aprox. 6,5 miliarde de euro generate de vânzările online, comparativ cu 5,6 miliarde de euro cât s-au înregistrat la finalul anului trecut.

Servicii

Compania de tehnologie 2Performant, liderul pieței de marketing afiliat din România, listată pe piața AeRO a BVB (simbol bursier 2P), a anunțat creșteri importante pe trimestrul al treilea al acestui an pe mai mulți indicatori de business specifici.

Institutului Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Bioresurse Alimentare (IBA) a obținut o finanțare în valoare de 13.898.923 lei de la Uniunea Europeană, prin Fondul European de dezvoltare Regională, prin Programul Operațional pentru Competitivitate. Cum poate ajuta IBA producătorii din industria alimentară să dezvolte produse mai sănătoase.

Analize

Pe fondul sumbru al crizei economice globale provocate de Covid, veniturile combinate ale celor o sută de companii mari din Europa de Sud-Est (SEE) au scăzut cu 7%, la 120 miliarde de euro în 2020, comparativ cu 129,3 miliarde de euro înregistrate de participanți în clasamentul de acum un an, arată cea de-a 14-a ediție a clasamentului SEE TOP 100, publicat de SeeNews.

În prezent, lanțul de aprovizionare cu bunuri de larg consum este supus unor presiuni majore: cererea a crescut, dar și costurile de livrare s-au ridicat (+300% față de anul trecut), prețul materiilor prime (+33%) și al energiei (+20%) s-au majorat pe fondul reducerii livrărilor de gaze și petrol.

Evenimente

În perioada 6 – 8 octombrie 2021, a avut loc la Bratislava – Slovacia WOF EXPO (World of Freight), evenimentul B2B internațional dedicat întregului lanț de aprovizionare, cu focus pe logistică. Iată principalele concluzii după eveniment.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *