Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 18 – 23 februarie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 18 – 23 februarie 2018.

Retail nielsenPREMIUM: 

Pornind de la apropiata intrare a retailerului ALDI pe piaţa din Italia şi studiind cu atenţie particularităţile acestui model de expansiune, ne punem, firesc, întrebarea: ar putea ALDI să intre şi pe piaţa din România? Există potenţial de extindere în România pentru discounteri? Care este ponderea formatului discounter din total retail alimentar? Mai este loc de jucători noi pe acest format?

Credit foto: Shutterstock

Retail

Retailerul german de tip discounter ALDI va intra pe piața din Italia pe 1 martie 2018, dechizând zece noi magazine sub sloganul „O nouă idee de shopping!”. ALDI anunţă  planurile pe care le are pe această piață.

Kaufland România a obținut certificarea energetică ISO 50001 pentru întreaga rețea de magazine, depozite logistice și sedii administrative, care atestă respectarea celor mai înalte standarde privind practicile de sustenabilitate și eficiență în domeniul energetic.

Lidl a lansat în România, Lidl Digital, un centru de excelență în IT ce va furniza soluții de e-commerce și management pentru platformele digitale ale retailerului german. Lidl Digital își va începe activitatea în București în luna martie, dar o campanie de recrutare este în plină desfăşurare.

Auchan Retail România a lansat pe 16 februarie 2018 proiectul pilot florarie.auchan.ro, proiect realizat la Cluj-Napoca.

FMCG

Carlsberg, brandul de bere super premium aflat în portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a înregistrat o rată de creștere a vânzărilor din România de 21% în 2017 față de 2016.

Doncafe, parte a grupului Strauss România, a lansat o campanie adresată femeilor din România, o nouă etapă în comunicarea de brand, și marchează o evoluție firească a mărcii și a mesajului său.

Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu.

Servicii

EuroCommerce, organismul european ce reprezintă companiile din comerț din Europa, reamintește retailerilor să întreprindă acțiunile necesare în legătură cu implementarea noului Regulament General pentru Protecția Datelor (GDPR), care îşi va face efectele începând cu 25 mai 2018.

Evenimente

Superbrands România, asociaţia reprezentată pe piața locală de agenția de comunicare strategică BDR Associates, a omagiat brandurile cu perfomanțe excepționale în anul 2017, în cadrul Galei de decernare a trofeelor pentru excelență în branding. Printre companiile care au primit trofeele Superbrands se numără şi Mega Image, Borsec, Bonduelle, Jidvei, Nivea.

Studii

Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic. Comerțul modern a ajuns la o cotă de piață de 59% din total comerț alimentar.

Oameni

Arhitectul ar putea fi prezentat drept un creator de magazine, proprietarul studioului de arhitectură MATIUS Studio şi cel care a pus bazele Academiei de Retail – prima comunitate de experți internaționali specializați în servicii pentru retail.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,938 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 18 – 23 februarie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: