Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 26 – 30 martie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 26 – 30 martie 2018.

Retail

Carrefour România a deschis două supermarketuri ExpressOrange în luna martie în Arad și în Iași, rețeaua de supermarketuri ajungând la 235 de unități.

Credit foto: Shutterstock

Carrefour Spania va lansa o platformă online tip marketplace care va fi conectată cu hipermarketurile retailerului din toată țara dar și cu alți selleri externi, astfel încât consumatorii să poată alege din peste 2 milioane de produse în locul a 100.000 de produse.

De asemenea, Carrefour a lansat primul blockchain în zona de food din Europa și plănuiește să se extindă cu încă opt linii de producție până la finalul anului 2018, acesta fiind unul dintre obiectivele importante în implementarea planului de transformare „Carrefour 2022”.

Planurile de expansiune ale REWE România a continuat și în luna martie cu deschiderea magazinului PENNY Market din Breaza, județul Prahova. Rețeaua a ajuns astfel la 223 magazine operaționale în România.

Grupul Winmarkt, subsidiara românească a grupului italian Immobiliare Grande Distribuzione (IGD), care deține și administrează 15 proprietăți, în 13 orașe din țară, a anunțat că este una dintre primele companii  certificată ISO 37001:2016 la nivel global, standardul internațional de combaterea corupției.

Monoprix, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Franța, a intrat în parteneriat cu Amazon, cel mai mare retailer online din lume. Retailerul francez a declarat că va începe anul acesta vânzarea produselor sale către consumatorii din Paris prin intermediul serviciului Amazon Prime Now, o mișcare care se va răsfrânge, inevitabil, asupra întregii industrii de retail alimentar din Franța.

Lidl România ajunge la 2 milioane de fani pe pagina de Facebook și creează departamentul 2.000.000+, responsabil cu distracția, mulțumirile și premiile pentru fani. Lidl plănuiește să își crească vânzările online cu un miliard de euro în anul 2018, în special pe piața internațională.

FMCG

Consiliul Concurenţei a declanșat o investigație pe piaţa producţiei şi comercializării ouălor de consum din România, pe fondul unor creșteri importante ale prețurilor de achiziție de către comercianți, de la finalul anului trecut.

Vascar, unul dintre principalii producători de preparate de carne și conserve din România, a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de peste 16 milioane de euro, reprezentând o creștere de aproximativ zece procente față de 2016.

Coca-Cola HBC România a semnat Carta Diversității, angajându-se astfel să continue promovarea și implementarea principiilor de diversitate, incluziune și egalitate de șanse în interiorul companiei, cât și în afara ei, servind ca un exemplu de bune practici pentru alte companii sau organizații.

VINCON ROMANIA, unul dintre cei mai mari producători de vinuri și vinars din România, a lansat primăvara aceasta un nou brand în categoria economy – VIN BUN – care să completeze segementul de vinuri Bag in Box.

Bergenbier, berea inspirată din natură, va începe în luna aprilie plantarea a 50.000 de brazi în Vestul României, Transilvania, ca parte a campaniei „Te răcorești și reîmpădurești!”.

Ana-Maria Pâslaru, Director de Marketing în cadrul Unilever South Central Europe, va prelua funcția de Country Managing Director pentru Țările Baltice în cadrul Unilever.

Servicii

TENROM Cleaning Solutions, furnizorul de echipamente profesionale de curățenie cu unul dintre cele mai bune servicii after-sales din România și Ungaria, propune companiilor din retail, din industria FMCG și companiilor cu servicii logistice câteva soluții inovatoare în domeniul vânzării și închirierii echipamentelor profesionale de curățenie, cu service și consumabile incluse.

Rezultatele studiului Valoria ”Tendințe și provocări în HR” arată că, în companiile din România, top managementul și directorii de HR au o perspectivă foarte diferită în ceea ce privește cele mai importante provocări strategice pentru funcția de HR.

Analize

Cererea de consum globală evoluează către produse sănătoase. În timp ce preferințele tradiționale gravitează în jurul prețului, gustului și disponibilității produsului, consumatorii de astăzi sunt mai interesați de sănătate și wellness, transparența informațiilor, siguranța produsului, impactul social și experiența oferită, conform studiului Health & Wellness Progress Report 2018 realizat de compania Deloitte.

Evenimente

Revista Biz a lansat, împreună cu UniCredit Bank, a doua ediție a proiectului editorial – Antreprenori de România în cadrul evenimentului ADN Antreprenor. Concluzii după Conferința ADN Antreprenor, un eveniment care a adus în discuie provocările și oportunitățile antreprenoriatului din România.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

 Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 26 – 30 martie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: