Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 30 aprilie – 4 mai 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 30 aprilie – 4 mai 2018.

Retail magazineÎntre 16 și 19 mai, au loc în pavilionul B2 din Romexpo – București două expoziții B2B: Pack Expo 2018, expoziţia dedicată ambalajelor şi soluţiilor de ambalare din Europa de Sud–Est, şi Expo Shop –Future Retail Solutions, prima expoziţie din România dedicată industriei de retail.

Credit foto: Shutterstock

Retail

În luna aprilie 2018, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 27 de magazine, în acest calcul intrând doar magazinele deschise și comunicate de către retaileri.

În 2018, România va deveni a doua piață ca mărime a lui Kaufland. Veniturile Kaufland Romania au crescut cu 4% până la 10,1 miliarde lei (2,2 miliarde de euro), deși retailerul german a deschis doar 5 magazine. Expansiunea Kaufland în România sa va accelera anul acesta, când sunt planificate 10 noi deschideri de magazine.

Retailerul britanic Sainsbury’s a achiziționat Asda, rețea care aparține retailerului Walmart, pentru 7,3 miliarde de dolari și creează cea mai mare rețea de supermarketuri din Marea Britanie, după cota de piață, depășind grupul Tesco.

Lidl a lansat campania „Învățăm din toate lucrurile simple” ce marchează două premiere digitale și are ca element central un spot manifest a cărui poveste este narată de INNA și Denis Roabeș, solistul trupei The Motans.

Grupul german Schwarz Gruppe, proprietarul retailerilor Lidl și Kaufland, își propune să ajungă în acest an la peste 100 de miliarde de euro și intenționează să continue să investească, conform Reuters. Lidl vrea să-și mărească gama la 2.500 de produse.

FMCG

PARSA Beauty, principalul furnizorul german de accesorii pentru păr și îngrijire personală din Europa, prezent și în România, vizează extinderea și în alte rețele internaționale de magazine.

Mondelez Europe a anunțat că brandul de ciocolată emblematic Milka se va alătura Cocoa Life, program de referință la nivel de industrie, prin care compania se angajează ca, în timp, să se aprovizioneze exclusiv cu cacao sustenabilă.

Servicii

Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți și sponsor oficial al UEFA Champions League, sărbătorește în perioada campionatului de anul acesta puterea fotbalului de a începe ceva de neprețuit pentru oameni, familii și comunități și a lansat campania Fotbalul poate începe ceva de neprețuit și oferă.

În aproape 6 din 10 companii (59%) nu există la nivelul conducerii de top suficiente cunoștințe și expertiză pentru ca managerii să evalueze și să dezvolte un model de afacere digital, conform studiului „Barometrul digitalizării 2018”, realizat de Valoria în colaborare cu Doingbusiness.ro.

Analize

În România, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut în luna martie 2018, față de luna februarie 2018, cu 15,5%, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS).

News from Romania

Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market, in April 2018, provided by the retail-FMCG.ro, the most read B2B online publication in Romania from retail & FMCG niche.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

 Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *