Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 2 – 6 iulie 2018.
Mega Image a anunțat deja primele trei magazine Shop&Go deschise în Timișoara, după inaugurarea în urmă cu o săptămână a primului magazin Mega Image din această nouă piață.
Credit Foto: shutterstock.com
Alfa Beta și Mega Image au anunțat numirea a doi Brand Presidents. Astfel, Vassilis Stavrou devine Brand President al Alfa Beta, retailer ce apaține grupului Ahold Delhaize, în timp ce Mircea Moga devine Brand President al Mega Image.
Carrefour și Tesco au anunțat intenția de a încheia un parteneriat strategic pe termen lung.
Măsurile de reducere a cantității de deșeuri de plastic fac parte din strategia de sustenabilitate a Lidl pentru un viitor mai bun.
Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc, are începând cu 1 iulie 2018 un nou director general, Robert Hellwagner, care îl va înlocui pe Alexandru Vlad, numit la conducerea Selgros Germania.
Auchan, Casino, Metro și Schiever Group au anunțat formarea unei alianțe pentru achiziții, sub numele de Horizon, ce va coordona departamentele de achiziții ale celor patru companii din piața franceză dar și din piețele internaționale unde retailerii operează.
FMCG
Anul acesta, cunoscutul vin vrâncean Galbenă de Odobești sărbătorește 50 de ani de când a fost îmbuteliat prima dată de VINCON.
La aniversarea a 25 de ani de existență a produselor sale pe piața din România, Hochland s-a reinventat și a lansat o campanie de comunicare de brand prin care își redefinește universul și ilustrează o nouă stare de spirit.
E-commerce
În 2017, România a înregistrat cea mai mare creștere a comerțului online din Europa, cu o rată de creștere semnificativă de 37%, conform raportului realizat de EuroCommerce.
Servicii
Factorii care determină o livrare de succes a bunurilor pentru o companie de transport și logistică. Studiu de caz: compania Gebrüder Weiss, unul dintre cei mai mari operatori logistici din Europa şi partenerul de încredere al industriei de #retail & #FMCG, companie prezentă de 24 de ani pe piaţa din România.
Analize
În luna iunie 2018, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 27 magazine, în acest calcul intrând doar magazinele deschise și comunicate de către retaileri.
Perspectiva top managementului companiilor din România cu privire la digitalizare este indentificată în studiul Barometrul Digitalizarii companiilor din România, realizat de compania de consultanță Valoria.
În România, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut în mai 2018, față de mai 2017, cu 6,4%, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS). La nivel european, România a avut a doua cea mai mare creștere a volumului de retail, de +7,1%, în mai 2018 față de luna mai 2017, conform datelor furnizate de Eurostat.
News from Romania
Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market, in June 2018, provided by the retail-FMCG.ro, the most read B2B online publication in Romania from retail & FMCG niche.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
