Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 3 – 7 decembrie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 3 – 7 decembrie 2018.

Știrea săptămânii:

Carrefour România a deschis, pe 5 și 6 decembrie, două noi hipermarketuri cu o suprafață de vânzare individuală de peste 7.500 de mp în Satu Mare, respectiv Baia Mare, rețeaua națională ajungând la 35 de unități în acest format.

retailRetail

Kaufland a lansat Kidland, noua marcă proprie de jucării pentru copiii de toate vârstele, disponibilă în această perioadă în toate magazinele Kaufland din România.

Credit foto: Shutterstock

Mega Image va deschide, în luna martie a anului viitor, un magazin de aproape 1.000 de mp în centrul comercial Victoria Ploiești Vest, potrivit Activ Property Services, agentul exclusiv de închiriere al Complexului Comercial Victoria Ploiești Vest.

Carrefour a deschis hipermarketul din centrul comercial Shopping City Satu Mare, prima destinație de shopping și divertisment modernă din regiune, un proiect de retail dezvoltat de NEPI Rockcastle.

FMCG

Beciul Domnesc, brand cu tradiție al producătorului VINCON Romania, și-a invitat consumatorii să-i descopere povestea și, odată cu ea, să-și transforme propriile momente aparte în povești de care să-și amintească și peste ani.

PepsiCo a anunțat numirea lui Adrian Lăcătuș în poziția de Commercial Senior Director, Balcanii de Est, începând cu 3 ianuarie 2019.

Milka, unul dintre cele mai îndrăgite branduri de ciocolată din lume, a invitat toţi românii să ofere celor dragi tandrețe în fiecare zi a lunii decembrie.

E-commerce

2Performant, platformă regională de marketing cu peste 600 de clienți din Europa Centrală și de Est, a lansat, în versiune beta, o nouă funcționalitate pentru managementul digital al campaniilor de influencer și content marketing.

Servicii

BizTool.ro este un marketplace cu acces gratuit destinat antreprenorilor români care vor să facă primii pași în afaceri sau care vor să-și dezvolte afacerile deja existente, dar și specialiștilor în diferite domenii ce țin de dezvoltarea unui business care vor să-și ofere expertiza.

Studii

Conform datelor celui mai recent studiu de piață realizat de către MEDNET Marketing Research Center, 87,3% dintre persoanele din mediul urban intenționează să cumpere cadouri de Moș Nicolae pentru cei dragi, un procent constant de-a lungul ultimilor 4 ani.

Conform studiului „Comportamente de cumpărare în era consumatorilor digitali” lansat de Valoria, doar 4% dintre consumatorii din România spun că sunt foarte loiali companiilor fără prezență online, față de 33% în cazul celor cu prezență online.

În primele 9 luni ale acestui an, industria FMCG a crescut pe fondul creșterii inflației. Familiile din România au cheltuit cu 6,4% mai mulți bani pentru bunurile de larg consum comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Analize

În luna noiembrie 2018, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 54 de magazine, în acest calcul intrând doar magazinele deschise și comunicate de către retaileri.

News from Romania

Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market, in November 2018, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B online publication in Romania from retail & FMCG niche.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,857 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 3 – 7 decembrie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: