Retail & FMCG – sinteza săptămânii 4 – 8 mai 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii  4 – 8 mai 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro, mai ales în contextul actual ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!

retail magazineRetail

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în orașul Voluntari, județul Ilfov, pe data de 7 mai, creând astfel 20 de noi locuri de muncă.

Credit foto: Shutterstock

Retailerul Lidl și Mullen România au lansat prima campanie realizată în regim de lucru la distanță pentru brandul de înghețată Gelatelli, plecând de la un insight inedit: modul în care românii preferă să își mănânce înghețata.

Ceetrus România, operatorul a 23 de centre comerciale în România, a propus solidaritate și colaborare în retail și a venit în sprijinul comercianților afectați de Coronavirus cu o serie de măsuri economice solidare.

Auchan Retail Romănia, cu sprijinul autorităților locale din Cluj-Napoca și a mediului de afaceri, a finalizat amenajarea Unității de Suport Medical Cluj Sala Polivalentă.

Mega Image ajunge pe piața din Oradea prin deschiderea primului magazin din oraș, situat pe Bulevardul Ștefan cel Mare nr. 79. Până la finalul anului, planul Mega Image de expasiune include alte două magazine care vor fi deschise în Oradea. Mega Image a deschis un magazin și la Iași, în centrul istoric al orașului, pe Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 9. Mega Image ajunge astfel la 9 magazine în Iași, dintre care 6 Mega Image și 3 Shop&Go.

FMCG

PARSA Beauty, lider în producția de articole și accesorii de îngrijire personală, promotor al frumuseții, sănătății și igienei, a dat startul unei linii de măști de protecție, certificate internațional, pentru copii și adulți, precum și unei noi game de produse vegane, impunând cele mai înalte standarde de calitate.

Unilever a decis să își unească forțele prin Crucea Roșie Suceava cu campania „1 centimetru de fapte – cu toții în linia întâi”, inițiată de Ștefan Mandachi, pentru a lupta împotriva COVID-19, ajutând locuitorii din Suceava, regiunea cea mai afectată de pandemie din România.

Food Service

În contextul crizei pandemice, franciza DAbo Doner și-a reconfigurat planul de afaceri pentru anul 2020. La 7 ani de la intrarea pe piața din România, timp în care a deschis mai bine de 50 de restaurante în peste 30 de orașe din țară, DAbo Doner mizează pe adaptabilitatea business-ului pentru a putea rezista.

Puratos România, unul dintre cei mai importanți jucători globali în producția de materii prime pentru industria de panificație, patiserie și cofetărie, a lansat în premieră în România, după un model de succes din Belgia, platforma virtuală www.bakeronline.ro, singura care permite brutarilor, patiserilor, cofetarilor și ciocolatierilor, producători mici și mijlocii, să își treacă, gratuit, vânzările în online.

E-commerce

Începând cu luna aprilie, ELIT livrează o gamă variată de produse alimentare direct acasă. Serviciul de transport este complet gratuit, produsele putând fi comandate și achiziționate la același preț ca în magazine. Comenzile se pot face prin intermediul aplicației de mobil Beez sau online, pe site-ul www.use-beez.com.

Colecția de semințe și substraturile Micul Grădinar, cel mai nou brand de grădinărit de pe piață, parte din portofoliul companiei Agrocosm Consult, se poate găsi exclusiv pe www.gradinar.ro, „platforma grădinarilor iscusiți” și unul dintre cele mai importante magazine online dedicate grădinăritului din România.

Mega Image a extins parteneriatul cu eMag pentru a oferi acces rapid la produse alimentare și pentru casă livrate în 60 de minute prin noua platformă online Tazz by eMag.

Analize

Criza generată de epidemia de COVID-19 definește patru categorii distincte de comportamente în rândul consumatorilor: „Redu drastic cheltuielile”, „Păstrează-ți calmul și cheltuie”, „Economisește și fă stocuri” și „Hibernează și cheltuie”, potrivit primei ediții a studiului EY Future Consumer.

În luna aprilie 2020, o lună care a stat tot sub semnul răspândirii epidemiei de COVID-19 și a restricțiilor de circulație impuse de autorități, în retailul alimentar din România, au inaugurat magazine retailerii: Supeco, Profi, Penny, Kaufland, Mega Image și Lidl.

Servicii

Compania de cercetare Unlock Market Research împreună cu agenția de comunicare pastel a lansat Open Insights, un nou program de cercetare și interpretare strategico-creativă, adaptat noului context.

În contextul crizei generate de pandemia Covid-19, rețeaua SEEnthesis, prin intermediul Media Concept Store, găzduiește primul webinar regional, pe data de 12 Mai 2020, între orele 16.00 – 18.00. Media Concept Store, agenție de comunicare independentă ce activează de 10 ani pe piața din România, este unul din co-fondatorii SEEnthesis, alături de alte 6 agenții de comunicare din Bulgaria, Grecia, Macedonia de Nord, Albania și Croația.

News from Romania

Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market and FMCG industry, in April 2020, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B publication in online, in Romania, from retail & FMCG niche.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *