Retail & FMCG – sinteza săptămânii 4 – 8 martie 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 4– 8 martie 2019.


retail-FMCG.ro, platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile care se adresează acestei nișe. Detalii

Hai să ne cunoaştem şi să vedem care ar fi cea mai bună modalitate de promovare B2B a produselor sau serviciilor dvs în retail-FMCG.ro! E suficient un mesaj pe adresa de e-mail revista@retail-fmcg.ro.


Lansare eveniment dedicat serviciilor pentru retail –  EXPO SHOP 2019

În perioada 9 – 11 octombrie 2019, va avea loc evenimentul tip expo & conference EXPO SHOP 2019, a doua ediție a singurei expoziții din România dedicate serviciilor pentru retail, un eveniment B2B organizat de Euroexpo şi Romexpo, în parteneriat cu publicația retail-FMCG.ro.

Retail magazineRetail

În luna februarie 2019, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 23 de magazine, în acest calcul intrând doar magazinele deschise și comunicate oficial de către retaileri.

Credit foto: Shutterstock

Retailerul portughez Jerónimo Martins, proprietarul rețelei de tip discount Biedronka, liderul pieței Polonia, vizează intrarea pe piața de retail din România.

De la 1 martie 2019, cel mai mic venit brut oferit de Lidl are o medie lunară de 3.500 lei, adică 2.180 de lei net. De asemenea, retailerul a anunțat deschiderea unui magazin în Huedin, județul Cluj, pe data de 14 martie 2019, rețeaua națională ajungând la 246 de unități.

Kaufland și-a extins sortimentul de marcă proprie în categoria produselor non-food și a lansat două mărci proprii cu care intră în segmentul produselor kitchen & home design.

Carrefour România va deschide pe data de 14 martie 2019 primul magazin Supeco din București și al 14-lea al rețelei din România.

Cu ocazia Zilei Internaţionale a Femeii, METRO Cash & Carry România a prezentat MICILE ANTREPRENOARE, o campanie de încurajare a antreprenoriatului feminin, și oferă, în parteneriat cu BCR, un cec cadou în valoare de 1.500 euro, fetițelor născute pe 8 martie 2019, în București, pentru a le susține visul de a deveni antreprenoare la majorat.

FMCG

Anul acesta, Danone aniversează 20 de ani de activitate în România și de producție locală în cadrul fabricii din București și celebrează la nivel global 100 de ani de istorie în producția de iaurt.

Prima gamă românească de supe concentrate pentru gătit, cu ingrediente 100% naturale, se numește ZWUP și este deja disponibilă pentru comercializare, atât în retail, cât și pe piața HORECA.

Analize

Conform datelor furnizate de INS (Institutul Național de Statistică), în luna ianuarie 2019, volumul cifrei de afaceri din retail din România a crescut atât ca serie brută cu 6,6% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 6,1%, față de luna ianuarie a anului precedent.

Servicii

Pe măsură ce piața de retail s-a dezvoltat și s-au lansat în România numeroase rețele internaționale, concurența acerbă a crescut presiunea asupra comercianților mici și mijlocii. Mulți dintre aceștia au găsit însă un aliat în procesele complexe furnizate de Magister, cel mai dinamic integrator de soluții pentru retail.

News from Romania

Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market, in February 2019, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B publication in online, in Romania, from retail & FMCG niche.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,857 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 4 – 8 martie 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: