Sinteza săptămânii 1 – 5 iulie

retail-fmcg-logoPremium

Faţă de marea parte dintre pieţele europene, piaţa de retail alimentar din România a rămas şi în 2012 concentrată pe comerţul tradițional, mai ales pe micile băcănii independente, acesta având o pondere de 52% din total comerţ.

Care sunt sistemele şi programele de fidelizare implementate de către retailerii alimentari din România

Retail

După ce la filalul lunii iunie a inaugurat un magazin Penny Market în Timişoara şi a închis un altul în Suceava, REWE România deschide un nou magazin la Agnita, reţeaua din România însumând în acest moment 138 de magazine.

Mega Image va deschide șase magazine în luna iulie.

Rețeaua de magazine de proximitate Express apartinând Grupului Carrefour România își continuă expansiunea prin semnarea a două noi parteneriate cu lanțuri de magazine locale: S.C. Rost Com S.R.L. din Brașov și S.C. Traditional Ecologic S.R.L din zona București-Ilfov. Grupul Carrefour România a anunțat intrarea în rețeaua Express a unui nou magazin de proximitate în franciză, prin colaborarea cu partenerul său, Angst, Carrefour Angst Perla.

În perioada 3 -16 iulie, Auchan organizează cel mai mare Târg de Bere din România unde clienţii se pot bucura de peste 500 de tipuri și mărci de bere..

Ultimele zile de înscrieri în competiția gastronomică Arena Bucătarilor Selgros 2013.

Lidl introduce în premieră pe piața locală conceptul de “bucătărie mobilă”. Începând de luni, 8 iulie 2013, Lidl aduce în prim-plan, timp de o săptămână, produsele cu specific mediteranean, în cadrul primei Săptămâni Greceşti din acest an.

FMCG

Danone România lansează în premieră platforma online Deschide Danone, prin intermediul căreia consumatorii pot primi răspunsuri pe diferite teme de interes, despre iaurturi, fabrica Danone şi oamenii din companie.

Smirnoff, băutura spirtoasă premium numarul 1 în lume, lansează în premieră pe piața din România rețeta unică Smirnoff Ice la doză, prima variantă de băutură “ready to drink” pe bază de vodcă importată direct la doză.

FrieslandCampina România anunță că a prelungit contractul cu Unilever România pentru producerea înghețatei Napoca în fabrica FrieslandCampina de la Baciu, până cel puțin la finele anului 2014.

Dorna va sprijini copiii născuți prematur în parteneriat cu Salvați Copiii.

Shopping

Cumpărături fără bani, fără portofel, fără carduri, doar cu smartphone-ul sau tableta cu ajutorul Lyoness Mobile App.

Lyoness Greenfinity Foundation susţine dezvoltarea durabilă a mediului înconjurător, şi realizează la nivel mondial proiecte destinate protecţiei climei, promovând totodată valorificarea energiei regenerabile.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,862 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 1 – 5 iulie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: