Sinteza săptămânii 1 – 5 octombrie

Intern:

Cramele Halewood au deschis primul magazin din Constanța.

În viitor, retailerii vor privi atât magazinele online, cât și magazinele fizice ca un mod de interacțiune firesc cu toți consumatorii.

Kraft Foods România anunţă lansarea unui nou sortiment de ciocolata Milka, Caramelul de la Milka.

Plaza Romania devine pentru un weekend locul unde se va desfăşura evenimentul Choco Fest, care va avea loc în intervalul 5-7 octombrie.

În perioada 3-15 octombrie, hipermarketul Auchan își așteaptă clienții cu cel mai mare Târg de vinuri organizat de Auchan în România în care vor fi prezente 500 de tipuri și mărci de vin din toată lumea.

Kaufland a asigurat legumele pentru cea mai mare salată din lume.

METRO România și-a extins gama de vinuri prin lansarea noii game de vinuri roşii, rose si albe.

Sub deviza “Fă-ţi plinul la Galeria Real! Câştigă tona de combustibil!”, Galeria Real oferă o tona de combustibil în campania toamnei.

URBB a desemnat un nou Vice-Președinte de Marketing al companiei.

Carrefour România a deschis cel de-al 8-lea magazin Express din Bucuresti.

Despre institutia capitanilor de categorii si importanta acesteia in retailul modern.

Pe 29 septembrie, Carrefour a sărbătorit ziua bunicilor.

Mega Image a deschis pe 5 Octombrie 2012 un nou magazin Mega Image situat în Bulevardul Bucureştii Noi, nr. 7 – 9, Sector 1, Bucureşti.

A treia numărătoare a voturilor din campania “PROFI te premiază” vine cu schimbări importante în clasamentul școlilor participante din toată țară.

Piața de retail din Europa a înregistrat scăderi ale vânzărilor în luna august.

Internațional:

Kraft Foods Inc. și-a schimbat numele în Mondelēz International.

Începând din 2 octombrie 2012, Carrefour va testa un magazin virtual într-o stație de tren din Lyon.

Cadbury a câștigat dreptul de a folosi exclusiv ambalajul mov pentru ciocolata cu lapte.

Conform unui studiu Euromonitor Internațional, produsele de înfrumusețare cu întrebuințări multiple sunt preferatele bărbaților.

Compania Coca-Cola a făcut publice două inițiative menite să încurajeze reciclarea

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 1 – 5 octombrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: