Auchan a deschis marți, 15 aprilie, primul magazin Cœur de Nature. Retailerul Auchan continuă investițiile sale pe piața bio prin inaugurarea unui nou supermarket dedicat în exclusivitate ecologiei și dezvoltării durabile.
Un studiu al GfK TEMAX România a arătat că, în primul trimestru al anului 2012, piața bunurilor de folosinţă îndelungată a înregistrat o scădere uşoară de 1%, în comparaţie cu acelaşi trimestru al anului 2011.
Începând cu iulie 2012, Carsten Knobel va urca pe poziţia de Chief Financial Officer Henkel. Acesta îl va înlocui pe Lothar Steinebach, care va ieşi la pensie dupa o carieră de peste 30 de ani în cadrul multinaţionalei.
Pe data de 16 mai a avut loc deschiderea primului magazin „A 2 pas” în franciză, urmând să fie inaugurate la Lile și Lyon altele două, cel mai probabil în a doua jumătate a anului.
Grupul Davide-Campari a anunțat o creștere semnificativă a vânzărilor în primul trimestru al anului 2012. La sfârșitul lunii martie cifra de afaceri a fost de 279,3 milioane, cu o creștere de 0,4%.
Reţeaua germană de magazine METRO plănuieşte să îşi extindă numărul de magazine. Într-un interval de 3 până la 4 ani, Metro plănuieşte atingerea numărului de 100 de unităţi în China, adică dublu faţă de prezent.
Compania Selgros a participat în cadrul proiectului Let’s Do it Romania! cu 858 de voluntari recrutați dintre angajații proprii. Echipele au colectat 4815 saci cu deşeuri menajere sau provenite din lucrări de construcţie.
Danone România şi-a prezentat pe 16 mai 2012 rezultatele financiare pentru anul 2011. Cifra de afaceri a grupului a crescut în anul 2011 cu 5, 7% mai mult decât în anul 2010, atingând valoarea de 503 milioane de RON, comparativ cu 476 milioane RON în 2010.
Retailerii internaţionali încep să manifeste interes faţă de opţiunile pe care le prezintă internetul în materie de comerţ, de vânzări, dar şi de interacţiune cu potenţiali consumatori.
Reţeaua de magazine de tip discount Penny Market şi Penny Market XXL a deschis la Huedin (judeţul Cluj) cel de-al 125-lea magazin. Noul magazin din Huedin este situat în strada Horea nr. 36, are o suprafaţă de vânzare de cca. 780 m2 şi dispune de 69 locuri de parcare.
Un studiu realizat de Zelist în perioada aprilie 2011 – martie 2012 relevă cele mai interesante concluzii despre vizibilitatea unor categorii importante de produse din FMCG în Social Media.
Grupul METRO poartă negocieri cu retailerul francez Auchan pentru vânzarea hypermarketurilor real,- din Europa Centrală și de Est. Conform Planet Retail, grupul german ar urma să vândă operațiunile real,-Hypermarket din Polonia, Rusia, Turcia, Ucraina și România.
Hypermarketul real,- vine cu o veste bună pentru cei pasionați de fotbal: până pe 19 iunie, toţi clienţii real,- care cumpără orice produs electronic sau electrocasnic din magazinele reţelei pot intra într-o cursă cu premii extraordinare.
Pe 17 mai 2012, în magazinul METRO Băneasa, a avut loc deschiderea oficială a celei de-a doua ediții Il Gusto D’Italia, un eveniment dedicat culturii și gastronomiei italiene.
La doar câteva luni după numirea sa în funcția de director executiv al celui mai mare retailer german, Olaf Koch se pregătește să facă «reduceri drastice» de personal.
Retailerul Walmart a făcut public raportul financiar de anul acesta, până la data de 30 aprilie. Astfel, în SUA, magazinele Walmart au avut vânzări de 66,341 miliarde, cu o creștere de 5,8% în fiecare an.
Hypermarketul real,- lansează un nou produs marcă proprie: Ulei de măsline extravirgin, disponibil la raft în două variante: real,- QUALITY, ulei de măsline extra virgin la 500 ML și real,- QUALITY, ulei de măsline extra virgin la 1 L.
