Sinteza săptămânii 15 – 19 iunie 2015

De ce abandonează românii cumpărăturile online înainte de finalizarea comenzii? 10 motive pentru care românii nu fac cumpărături online

Retail

Shopping groceryCa urmare a analizelor strategice anuale și a evaluării portofoliului de magazine, Mega Image a luat decizia de a înceta operațiunile actuale din orașul Pitești.

Credit foto: Shutterstock

Carrefour România deschide un nou supermarket „Market” în București, ridicând numărul total de magazine în acest format la 97.

Consiliul Concurenței pregăște un raport de monitorizare a prețurilor după scăderea TVA-ului la alimente.

GfK anticipează o creștere moderată pentru retailul clasic, de 0.5 – 0.8% pentru țările UE, în 2015. Totuși, printre fruntași se numără România (+5.1%),

În perioada 18 iunie – 15 iulie 2015, Carrefour România sărbătorește 14 ani de activitate printr-o lună aniversară plină de surprize, premii și activări care reinventează cumpărăturile într-un mod modern, în linie cu așteptările actuale ale clienților.

Digitalizarea spațiilor comerciale îmbunătățește rata de achiziție de noi produse cu 10-25%, conform specialiştilor de la Samsung.

FMCG

Compania Macromex relansează 3 dintre sortimentele de îngheţată LA STRADA, cu ambalaje noi şi o campanie dedicată: Sorbetul LA STRADA Mango, LA STRADA Vanilla şi LA STRADA Pistachio.

Producătorul american de produse de frumuseţe şi parfumuri Coty va prelua operaţiunile din domeniul produselor de frumuseţe ale compatriotului Procter & Gamble pentru 12 miliarde de dolari.

Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de cosmetice, îşi extinde gama de produse anticelulită cu şase noi produse și mizează pe creşterea ponderii acesteia în totalul vânzărilor companiei.

Coca-Cola POP-UP STORE a ajuns în Piața Universității din București, pentru a marca anul în care sticla Contur Coca-Cola împlinește 100 de ani.

Jidvei, cel mai mare producător de vin alb din România, a câştigat două medalii de aur la cea mai importantă competiţie mondială dedicată vinurilor realizate din soiul Sauvignon Blanc, Concours Mondial du Sauvignon.

Unilever South Central Europe (USCE) a anunțat schimbări în echipa de leadership, începând cu 1 iulie 2015.

Amigo, cafeaua instant emblematică a românilor și liderul în categoria de cafea instant (pure soluble), lansează noua campanie de comunicare ‘Energie, nu vorbe

Henkel România, prin marca Fa, și Federația Română de Rugby anunță semnarea primului parteneriat strategic pentru susținerea performanței în rugby-ul românesc

Retail International

Grupul german de retail METRO a anunţat că şi-a vândut reţeaua de magazine universale Galeria Kaufhof către grupul canadian Hudson’s Bay.

Studii

GfK Consumer Panel Services România lansează o soluție integrată de măsurare a expunerii media pentru TV, Radio, Print și Internet: GfK Crossmedia Link.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 15 – 19 iunie 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: