Sinteza săptămânii 17 – 21 septembrie

Intern:

Heineken a lansat o campanie TV și digitală care precede lansarea celei de-a 23-a aventuri James Bond, SKYFALL™.

Celebrul bucătar italian Giuseppe Daddio, care a gătit pentru Regina Angliei și Woody Allen, vine din 13 septembrie în bucătăriile românilor.

Grupul german Hochlandprezent în toate segmentele principale din piaţa brânzeturilor, împlineşte luna aceasta 85 de ani de activitate.

Gerovital ocupă locul I în Topul produselor de îngrijire, conform rezultatelor făcute publice de către Unlock Market Research pentru revista Biz.

Un studiu recent realizat pentru Skol România arată că bărbații români asociază cel mai des berea cu activitățile sportive.

Interex, lanțul de magazine proprietate a grupului francez  Intermarché, intenționează să părăsească piața din România înainte de sfârșitul anului.

Mega Image a deschis pe 19 Septembrie 2012, un nou magazin Shop&Go situat în Bulevardul Gheorghe Şincai, Nr.16, Bloc C2, Sector 4, Bucureşti.

Pe 18 septembrie 2012 a avut loc Târgul şi Seminarul Uleiului de Palmier,cel mai important eveniment destinat industriei uleiului de palmier, conferinţa care a reunit peste 250 de invitați.

Pe 19 septembrie 2012 debutează Internet and Mobile World, cel mai amplu eveniment dedicat solutiilor de business din sfera de digital si mobile.

Lidl a continuat investiţiile în România prin inaugurarea pe data de 20  septembrie a unui magazin nou construit.

Mega Image a lansat concursul online „Grădina Mega Image – Gusturi Româneşti”.

Nestlé lansează în această toamnă încă o provocare pentru amatorii de senzaţii intense: „Trezeşte leul din tine!” cu noile cereale Nestlé Lion.

Caravana “Profi te premiază!” începe la București pe 22 septembrie.

Tetra Pak marchează aniversarea a 60 de ani de la instalarea primei maşini de ambalat prin lansarea seriei de materiale video cu titlul “Vocile inovației”.

real,- propune un sortiment destinat pregătirii proviziilor pentru iarnă 100% românesc.

Coca-Cola prezintă studiul “Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”.

A fost lansat noul Domestos 24H Plus, singurul produs de curățenie care conține milioane de molecule dezinfectante în fiecare picătură.

Între 24 și 30 septembrie, pe rafturile magazinelor Lidl din toată țara se vor găsi peste 60 produse specifice celui mai mare festival din lume dedicat berii, Oktoberfest.

Carrefour Property Romaniapartenerul în dezvoltarea PLOIEŞTI SHOPPING CITYcel mai mare mall regional din zona de sud a României, cu excepţia Bucureştiului, anunţă închirierea completă a zonei de food court şi ocuparea în totalitate a zonei de distracţie pentru copii.

Costuri operaționale mai reduse pentru companiile din retail cu o soluție de la Wizrom.

Internațional:

Retailerul Carrefour intenționează  să implementeze un serviciu care să le permită clienților să scaneze produsele cu propriile smartphone-uri.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,912 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 17 – 21 septembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: