Sinteza săptămânii 19 – 23 noiembrie

Intern:

Pe 13 şi 14 decembrie va avea loc Romanian Youth Focus 2012, un nou eveniment SMARK KnowHow adresat profesioniştilor din marketing şi comunicare din România. Conferinţa se va desfăşura la Hotel Intercontinental (Sala Fortuna Est), între orele 9:00 şi 14:00.

CARGILL OILSproducătorul brandul Untdelemn de la Bunica, s-a clasat pe locul 1 la sectiunea INDUSTRIE, clasa Intreprinderi mari, in cadrul celei de-a XIX-a editie a Topului Firmelor din Bucuresti, organizat de Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti (CCIB).

Grupul Carrefour în România a deschis pe 21 noiembrie cel de-al 13-lea magazin de proximitate sub sigla Carrefour Express, pe Calea Dorobanți nr. 102-110, bl. 2, sector 1, Bucureşti.

Campania Prietenul la volan se cunoaşte!”  care doreşte să creeze o comunitate a tinerilor responsabili ce adoptă comportamente adecvate atunci când e vorba de consumul de alcool va continua în perioada următoare atât prin acţiuni organizate de Poliţia Rutieră şi Bergenbier S.A cât şi prin activări în cluburile din Bucureşti.

Cramele Halewood demarează în luna noiembrie promoția „Găsește dopul marcat, ai un Duster garantat!”. Promoția se desfășoară în perioada 15 noiembrie 2012 – 15 februarie 2013. Premiile se ridică la o valoare totală de peste 80.000 lei.

 Mega Image va deschide mâine, 21 noiembrie, un nou magazin Shop&Go în Bucureşti. Shop&Go Iancului 13, are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 95mp şi va fi situat în Şoseaua Iancului, nr.13, Bl.107, Sector 2, Bucureşti.

Realizat de către Mercury Research, sondajul privind Percepția românilor asupra sustenabilității, a fost efectuat pentru Unilever South Central Europe în cursul lunii august 2012 pe un eșantion reprezentativ de 838 persoane cu vârsta de peste 14 ani, din mediul urban.

Farmec a lansat noua gamă de îngrijire a unghiilor Tratament Expert, care conține o serie de produse ce fortifică structura unghiei, păstrându-le în același timp elasticitatea, cresc rezistența la rupere sau exfoliere și ajută la îndepărtarea rapidă a cuticulelor.

Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea pe data de 22 noiembrie a unor magazine nou construite, reţeaua sa din România însumând în prezent 154 magazine.

Începând din 22 noiembrie, un nou magazin Penny Market îşi deschide porţile în oraşul Buzău. REWE România, compania care operează reţeaua de magazine de tip discount Penny Market şi Penny Market XXL inaugurează, astfel, unitatea cu numărul 136 din reţeaua sa.

Peste o treime din români (36.4%) au declarat că au primit în ultimul an cadouri pentru care nu aveau utilitate sau nu și le-au dorit, conform unui sondaj CATI derulat în luna noiembrie 2012 de către Mednet Marketing Research Center pentru Edenred.

Carrefour este primul retailer de dominanta alimentara care sarbatoreste “Black Friday” in Romania, venind in intampinarea clientilor sai cu  preturi incredibile timp de 10 zile, in perioada 17 – 26 noiembrie.

Agricola Bacău, principalul exportator de carne de pasăre din România, a încasat în primele 10 luni ale anului circa 10 milioane de euro din exporturile de carne de pasăre.

Octavian Bădescu, tânăr antreprenor român, fondator al mai multor afaceri de nișă, face exit complet din compania Retailplus Eastern Europe prin vânzarea acțiunilor sale către o  companie din grupul Nielsen, liderul mondial în cercetare de piață.

METRO Cash&Carry România şi-a pregătit oferta comercială pentru Black Friday în ceea ce priveşte reducerile de preţuri şi returnarea TVA-ului, la categoriile de produse electrocasnice şi electronice (inclusiv produsele din stocul nou si cele aflate in alte promotii), precum: maşini de spălat, frigidere, televizoare şi laptopuri.

Ursus Breweries lansează primul Raport de Dezvoltare Durabilă al companiei, care prezintă acțiunile în materie de dezvoltare durabilă în perioada 2010-2012.

Internațional:

Vânzările Henkel din trimestrul trei 2012 au atins valoarea de 4,294 miliarde euro, ceea ce înseamnă o creştere cu 6,6% în comparație cu același trimestru al anului 2011.

Industria internațională a bunurilor de larg consum se adaptează în funcție de piața asiatică.

Compania PepsiCo a înregistrat pe trimestrul al treilea rezultate peste așteptări.

Compania Nestlé a înregistrat rezultate mai mici decât cele așteptate pe cel de-al treilea trimestru al anului fiscal 2012.

Carrefour își reorganizează parteneriatul cu CT Corp prin formarea unei francize exclusive. Astfel, Carrefour își va vinde 60% din acțiunile sale din Indonezia pentru 525 de milioane de euro.

SABMiller, una din cele mai mari companii producătoare de bere din lume, și-a făcut public raportul interimar pentru primele 6 luni ale anului 2012.

 Premium:

Revista noastră a realizat un mic studiu legat de prezenţa marilor retaileri din România în Social Media, studiu care relevă faptul că aceştia încep să conştientizeze din ce în ce mai mult valoarea adăugată a instrumentelor de Social Media dar scoate la iveală şi faptul că mai sunt retaileri care ignoră încă aceste canale de comunicare.

Nou pe site! Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 19 – 23 noiembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: