ZaharulOradea

Sinteza săptămânii 20 – 24 mai

retail-fmcg-logo2-150x150Intern – retail:

Rețeaua de magazine de proximitate PROFI a deschis cel de al 166-lea magazin din țară, care este și cel de al optulea din municipiul Sibiu.

dm drogerie markt deschide cel de-al 62-lea magazin din România și al 4-lea magazin din Timișoara.

Mega Image a deschis săptămâna trecută patru noi magazine, două Mega Image şi două Shop&Go.Două dintre magazine sunt situate în București și câte unul în Pitești și Ploiești. În perioada 23 Mai – 04 Iunie, Mega Image şi Ambasada Regatului Belgian în România organizează „Săptămâna Belgiană”. Promoţia se desfăsoară exclusiv în urmatoarele magazine Mega Image: 1 Mai, Mall Vitan, Piaţa Gemeni, Piaţa Vitan şi Pipera.

METRO Chef a dat startul înscrierilor la competiţia din 2013, acum într-un nou format.

Grupul Carrefour România anunță intrarea în rețeaua Express a unui nou magazin de proximitate, Express Orizont, ridicând numărul de unități în acest format la 24.

Lidl prezintă cel mai mare festival de muzică şi gătit din România, cu ”Mix Music Evo” şi “Poftește și gătește”.

Intern – FMCG:

Timbark Maspex România lansează o nouă campanie pentru Tymbark Fizzy, băutura răcoritoare carbonatată aflată de un an în portofoliul companiei.

Cifra de afaceri a Danone România a depăşit 506 milioane RON în 2012, menţinându-se la un nivel similar celui din anul anterior, care a fost de 503 milioane RON.

VARTA România relansează luna aceasta gama de acumulatori. Noile modele se remarcă printr-o comunicare simplificată și îmbunătățită pe ambalaj și tehnologia Ready To Use prezentă la toată gama.

Începând din luna iunie, Puiul Ţărănesc produs la Avicola Crevedia, part of Agroli Group, va ajunge şi pe piața din România, după ce până acum a fost un produs dedicat exportului pe pieţe din Europa de Vest.

Unilever lansează rezultatele după 2 ani ale Planului Unilever pentru un Stil de Viață Durabil, împreună cu rezultatele unui studiu local despre ce fac românii pentru a avea un stil de viață sustenabil.

Studii:

Primul trimestru al anului a adus o creştere a pieţei bunurilor de folosinţă îndelungată din România de 4% faţă de acelaşi trimestru al lui 2012, atingând valoarea de 349 de milioane de euro, conform unui studiu GfK TEMAX.

Studiul de opinie comandat de Tetra Pak despre FSC (Forest Stewardship Council) și ambalajele de lapte, lactate și suc cu certificare FSC evidențiază nivelul scăzut de cunoaștere a semnificației FSC și a beneficiilor certificării ambalajelor. Numai 1 din 4 consumatori români este familiarizat cu detalii despre acest tip de ambalaje de carton.

Evenimente:

Pe 15 și 16 mai, SMARK KnowHow a organizat cea de-a patra ediție a evenimentului Marketing Research Conference dedicat industriei locale de research, singurul de acest gen din Romania. Tema ediției din acest an a fost shopper marketing.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,059 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 20 – 24 mai

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: