Sinteza săptămânii 29 octombrie – 2 noiembrie

Intern:

Serile AS reprezintă o suită de evenimente marca Andy Szekely și sunt organizate în parteneriat cu echipa Business Days. Evenimentele se desfășoară în 4 orașe din țară, în perioada 6-9 noiembrie la Timișoara, Cluj-Napoca, București și Iași.

Istoria Brandului reprezintă serviciul IQads  prin care brandurile își pot prezenta povestea creării și evoluției în fața celei mai importante comunități creative din România.

real,- Hypermarket România a lansat o campanie de reduceri de preţuri la gama de articole fitness, în virtutea dorinţei de implicare a companiei în promovarea unui stil de viaţă sănătos.

Cumpărăturile din Carrefour plătite cu MasterCard PayPass și Maestro PayPass vor fi premiate pe loc.

 Reţeaua cora România va număra, începând cu 8 noiembrie 2013, nouă hipermarketuri.

Mega Image a deschis pe 31 octombrie, un nou magazin Shop&Go ce va fi situat în Şoseaua Sălaj, Nr. 132, Bloc 50A, Sector 5, Bucureşti.

Carrefour România anunţă securizarea unei noi locaţii de hipermarket în București, în centrul comercial dezvoltat de NEPI pe platforma fostei uzine Vulcan.

Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea pe data de 01 noiembrie a.c. a unor magazine nou construite, reţeaua sa din România însumând în prezent 151 magazine.

Festivalul Soundczech 2012organizat de Centrul Ceh în parteneriat cu Staropramen în luna octombrie, s-a încheiat pe 31 octombrie cu o reprezentație a trupei ceheşti  Mamapapa Banda.

Grupul Carrefour în România anunță remodelarea fostului magazin Angst de pe strada Academiei care a devenit, începând cu data de 30 octombrie, cel de-al nouălea magazin de proximitate Carrefour Express.

Danone lansează o nouă gamă Activia, cu bucăţi de fructe, în 4 variante diferite: Activia Fructe cu lămâie, căpşuni, prune şi piersici cu fructul pasiunii – perfecte pentru o gustare savuroasă şi uşoară.

Internațional:

Carrefour își continuă strategia de a se retrage de pe piețele unde afacerile nu mai înregistrează profit și de a investi în piețele mature, cu un puternic potențial de creștere.

Retailerul Lidl din Franța intenționează să echipeze, până la sfârșitul anului curent, peste 1000 de magazine cu brutării.

Mondelēz International a anunțat că va investi minimum 200 de milioane de dolari într-un program menit să ajute următoarea generație de fermieri.

După ce s-a desprins de North American Grocery, Kraft Foods Inc. şi-a schimbat numele în Mondelēz International și a continuat ca o afacere globală care are în prim-plan produsele de tip snack, precum biscuiții, ciocolata, produsele gumate sau din zahăr.

În perioada ianuarie-septembrie, Metro Group a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 1,5%, ajungând la 47,4 miliarde de euro.

Industria globală de retail se va orienta în viitorul apropiat spre mediul online. Țările BRIC (Brazilia, Rusia, India şi China) vor fi cele care vor domina acest segment.

Premium:

Anunţat ca şi formatul de retail vedetă, acum 2-3 ani, cel care va domina piaţa din România în contextul crizei financiare, formatul de tip discount a suferit modificări importante în ceea ce priveşte componenţa acestuia şi modelul de business.

Pentru a ilustra corect situația actuală a acestui tip de produse şi trendul acestora, am stat de vorbă şi cu reprezentanţii celor doi retaileri tip cash&carry din România: Metro şi Selgros.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,854 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 29 octombrie – 2 noiembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: