Sinteza săptămânii 9 – 13 noiembrie 2015

Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 9 – 13 noiembrie 2015:

food-supermarketVolumul de retail din România a crescut cu 12% în septembrie, comparativ cu perioada similară din 2014, cel mai semnificativ avans înregistrat în Uniunea Europeană.

Auchan și Lidl sunt retailerii cu cele mai mari investiții în România, in primele 9 luni din 2015, potrivit datelor furnizate de Oficiului Naţional al Registrului Comerţului (ONRC).

Credit foto: Shutterstock

Romanian Business Consult (RBC), principalul furnizor și integrator de soluții IT pentru retail și industria alimentară, propune soluţii automatizate de Self-Checkout, marca Wincor-Nixdorf, soluția viitorului pentru optimizarea fluxului de vânzare.

Mega Image a inaugurat la finalul lunii octombrie magazinul Mega Image Barbu Văcărescu, cel de-al treilea concept store din cadrul reţelei. Noul magazin intră în top 3 magazine Mega Image după suprafața de vânzare.

Lidl Romania a inaugurat două magazine construite de la zero, unul în Hunedoara şi unul în Craiova, reţeaua sa din România ajungând astfel la 191 de unităţi.

Decoraţiuni ornamente şi articole de Crăciun

Kaufland a deschis la Timişoara al patrulea magazin din acest oraş şi cel de-al 105-lea al reţelei naţionale. Este cel de-al treilea magazin al reţelei Kaufland deschis în acest an.

Carrefour a deschis pe 5 noiembrie 2015 cel de-al patrulea supermarket Market din Târgu Jiu, ajungând la un număr de 102 magazine în acest format.

357 magazine, în 170 de localităţi din toate cele 41 de judeţe şi municipiul Bucureşti, pentru retailerul PROFI.

FMCG

În cele din urmă, primii doi mari producători mondiali de bere s-au înţeles şi au anunţat încheierea unui acord oficial privind preluarea grupului britanic SABMiller de către rivalul belgiano-brazilian Anheuser-Busch InBev, o tranzacţie evaluată la 112 miliarde de euro.

La finalul lunii octombrie, Vascar a lansat gama completă de mezeluri sub marca „Moldova în bucate”. Evenimentul a avut loc în cadrul târgului anual INDAGRA – CARNEXPO, desfășurat la Romexpo.

Grupul Albalact confirmă targetul bugetat pentru acest an, în urma publicării situațiilor financiare consolidate neauditate pentru perioada ianuarie-septembrie 2015.

Evenimente

În zilele de 11 şi 12 noiembrie 2015 s-a desfăşurat evenimentul Retail Arena, unde s-au dezbătut principiile omnichannel, best practices, viitorul canalelor de vânzări tradiţionale, dar şi online, detalii despre campanii de marketing de succes şi unelte noi pentru câştigarea şi fidelizarea clienţilor.

Studii

În perioada back to school 2015, piaţa instrumentelor de scris a înregistrat o creştere de 19% în valoare faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior în magazinele de tip hypermarket şi cash & carry, totalizând suma de aproximativ 17 milioane de lei.

Procter & Gamble, Reckitt Benckiser și Orange sunt advertiserii cu cea mai mare vizibilitate în publicitate, în luna octombrie, potrivit mediaTRUST.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,990 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 9 – 13 noiembrie 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: