Sinteza săptămânii 14 – 18 martie

Intern

Carrefour a deschis cel de-al 34-lea supermarket din tara, in Ploiesti, al doilea Carrefour Market din acest oraş.

Tot în această săptămână cea mai mare reţea de magazine tip discount din România, Penny Market (incluzând şi Peny Market XXL), a deschis cel de-al 117-lea magazin în Corabia, judetul Olt, iar Cora a inaugurat în oraşul Drobeta-Turnu Severin al 6-lea hypermarket din România.

Mega Image, lanţul de supermarketuri aparţinând Delhaize Group, testează soluţia mobilă de auto-scanare Shopevolution a Datalogic într-un magazin din Bucureşti.

Începand cu luna martie, Tuborg, berea care a castigat admiratia consumatorilor din peste 100 de tari, ofera cadoul primaverii: 50 de ml in plus de bere pentru doza de 0.5L.

Internaţional

Perioada de testare de doi ani a noului concept de magazin Metro Cash & Carry, magazine-pilot situate în Siegen, Germania, s-a încheiat şi este puţin probabil ca formatul să fie lansat, rezultatele nefiind satisfăcătoare.

Expansiunea Auchan Ungaria se oprește în acest an, după ce vânzările au scăzut în 2010. Tot în Ungaria, lanţul de supermarketuri CBA a raportat o creştere modestă a veniturilor în 2010, de numai 1,4%.

Divizia de hypermarketuri a Schwarz Group, Kaufland, a prezentat în Cehia un format de magazin uşor modificat.

Retailerii japonezi trec printr-o scădere dramatică a stocurilor la produsele alimentare, pe fondul îngrijorării privind criza nucleară, care a condus la aprovizionarea în exces a localnicilor cu mărfuri esenţiale.

Tesco și-a lansat pagina oficială de Facebook. Noua pagină înglobează toate paginile Tesco existente pe Facebook şi va acţiona asemenea unui punct focal în ceea ce priveşte relaţiile online ale retailerului cu clienţii.

Mai mult de un sfert (27%) din producătorii alimentari din Marea Britanie au declarat că au luat în considerare crearea în viitor a propriilor e-magazine în încercarea de a interacţiona direct cu consumatorii online, potrivit unui studiu publicat în data de 10 martie 2011 de către analiştii din retail ai IGD.

Coasta de Fildeș ridica interdicția privind exportul de cacao.

Compania Royal FrieslandCampina a declarat anul 2010 un an bun; comparativ cu 2009, veniturile nete au crescut cu 10% până la aproximativ 9 miliarde de euro.

Nestlé va investi 83 milioane CHF în fabrica de produse lactate din Brazilia.

După un îndelungat litigiu,compania americană General Mills câştigă cursa pentru achiziţia companiei franceze Yoplait.

Bazându-se pe reputatia sa de inovator şi sustinător al protejarii mediului înconjurător, PepsiCo a anunţat dezvoltarea primei sticle din plastic fabricate în întregime din materiale regenerabile, permiţând astfel companiei să producă un ambalaj pentru băuturi cu amprenta de carbon vizibil redusă.

O nouă campanie globală marca Coca-Cola, dedicată tinerilor. Şi tot legat de gigantul bauturilor răcoritoare, în încheierea sintezei vă prezentăm un material ce cuprinde cam tot ce ar trebui sa ştim despre cea mai populară băutură răcoritoare din lume: Coca-Cola.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 14 – 18 martie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: