Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 7 – 11 decembrie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 7 – 11 decembrie 2020.

De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa

revista@retail-fmcg.ro!

Retail

În prag de Sărbători, Kaufland România a deschis un nou magazin situat în municipiul Roman, județul Neamț, acesta fiind hipermarketul cu numărul 137 al rețelei la nivel național.

Lidl a continuat investițiile pe plan local prin inaugurarea a două noi magazine pe data de 10 decembrie: unul în orașul Siret, județul Suceava și celălalt în orașul Gheorgheni, județul Harghita. Cu aceste două deschideri, rețeaua Lidl ajunge la 285 de magazine.

Din luna octombrie, Gabriela Stănică a preluat poziția de Chief Information Officer în cadrul Departamentului IT & Digital al Carrefour. Din rolul său, Gabriela este responsabilă pentru continuarea procesului de transformare digitală a companiei în România.

cora a semnat recent un parteneriat cu platforma digitală Postis, ca parte a strategiei de dezvoltare a serviciului de livrare a produselor pe care clienții le comandă astăzi tot mai des în regim online. Peste 40.000 de produse cora pot fi comandate online pe www.cora.ro, din categorii diverse precum alimente proaspete și conservate sau congelate, produse pentru casă și familie, electrice și electrocasnice, produse pentru îngrijirea copiilor, băuturi, petshop etc.

Mega Image a continuat investițiile în e-commerce și a lansat propriul serviciu de livrare rapidă pentru cumpărăturile prin aplicația de mobil din supermarketul online. În același timp, pentru a susține întreaga activitate de e-commerce, a fost dezvoltat un depozit dedicat, doar pentru comenzile online, care se întinde pe o suprafață de 4.600 mp și prin care procesele de sortare, împachetare și reaprovizionare sunt eficientizate.

FMCG

Coca-Cola HBC România, în parteneriat cu The Social Incubator, organizație non-guvernamentală care sprijină integrarea socială și profesională a persoanelor vulnerabile din România, au lansat Lucrezdinnou.ro, prima platformă online de reconversie profesională menită să-i ajute pe cei care și-au pierdut locul de muncă în contextul dificil creat de pandemia de Covid-19.

Segafredo, cunoscutul brand italian de cafea, va fi prezent în România, începând cu 1 ianuarie 2021, prin intermediul INTER CONECTER, compania timișoreană specializată de 20 de ani în importul de dulciuri și de produse alimentare premium.

Pentru TOPGEL, cel mai mare producător român de înghețată și una dintre cele mai de succes afaceri de familie din România, 2020 a fost un an inedit și cu rezultate bune. Mai multe detalii am aflat de la Bianca Popa, Director de Marketing & Co-Administrator TOPGEL.

Toneli, liderul pieței de ouă de consum din România, a lansat Familia Toneli BIO – de la găini crescute în sistem ecologic, un produs natural, cu mai multe calități nutritive și un plus de baneficii pentru sănătate, care completează portofoliul de produse al companiei.

Food Service Retail

Piața de food&drinks service (restaurante standard, fast-food, cafenele, cantine, pub-uri etc) se va dubla în 2021 la 20 miliarde de lei, dublu față de 2020 și în scădere cu 20% față de 2019, conform estimărilor Hospitality Culture Institute.

Colosseum Mall va găzdui anul viitor două restaurante KFC. KFC România și-a extins rețeaua de restaurante odată cu deschiderea locației de tip Rural Drive Thru din reședința de județ Miercurea Ciuc.

E-commerce

Platforma online de livrare mâncare Takeaway.com a lansat un serviciu de catering și livrare mâncare care oferă posibilitatea companiilor din România să ofere angajaților lor un nou tip de beneficiu: indemnizația digitală pentru masă.

Auchan.ro, magazinul online al retailerului Auchan Retail România, în care sunt disponibile 25.000 de produse, din categorii foarte diverse, de la produse alimentare și de îngrijire până la textile și electro & IT, a intrat pe platforma de marketing afiliat 2Performant, începând de azi, 10 decembrie 2020.

În perioada sărbătorilor de iarnă, Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, vine în întâmpinarea consumatorilor cu promoții avantajoase pentru cele mai apreciate produse din portofoliu, casete cadou și servicii dedicate, disponibile în magazinele fizice Farmec și Gerovital și în magazinul online www.farmec.ro.

Servicii pentru retail

Printre transformările majore accelerate de pandemia Covid-19 se numără adopția de digital, tehnologia devenind, în aceste 8 luni de pandemie, una dintre principalele pârghii prin care am reușit să menținem lucrurile în mișcare și să nu rămânem complet blocați.

Compania românească de tehnologie 2Performant Network S.A., liderul pieței de marketing afiliat din România, a intrat oficial pe Bursa de Valori București din data de 9 decembrie.

Studii

De la izbucnirea pandemiei de COVID-19, comenzile de preparate culinare la pachet și cu livrare au crescut cu 14% în rândul consumatorilor care comandă cel puțin o dată pe lună, determinând restaurantele să-și reconfigureze rețelele, potrivit studiului Deloitte „The Restaurant of the Future Arrives Ahead of Schedule – Time to Get on Board”, efectuat în rândul clienților și managerilor de restaurante din SUA.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *