Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 12 – 16 februarie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 12 – 16 februarie 2018.

BinaSmartBusinesssoluţia de gestiune și management pentru retail creată şi dezvoltată în România de compania Native Data Systems, oferă comercianţilor mici și mijlocii un sistem inovativ de gestiune și management pentru magazine cu aceleași facilități de care se bucură marii retaileri. BinaSmartBusiness înseamnă pur și simplu gestionarea comerțului cu amănuntul.

retailRetail

Lidl România își menține poziția de lider în rândul angajatorilor din retail și a anunțat, din nou, creșteri ale veniturilor angajaților. De asemenea, retailerul a definitivat construcția și amenajarea noului sediu central al companiei din Bucureşti, un proiect inovator și complex, eficientizat pentru cel mai redus impact asupra mediului.

Credit Foto: shutterstock.com

Kaufland România a deschis un nou magazin în Bucureşti, pe Şoseaua Alexandriei, nr. 152, sector 5. Acesta va fi magazinul cu numărul 119 al rețelei și cel de-al 13-lea din Capitală, unul dintre hipermarketurile cu cel mai mare număr de angajaţi. Pentru anul financiar 2018, Kaufland România a planificat să deschidă 10 magazine, investind, în acelaşi timp şi în modernizarea reţelei, acţiuni pentru care a alocat un buget de 200 de milioane de euro.

De asemenea, Kaufland a demarat un amplu proces de extindere a vitrinelor de pește proaspăt și fructe de mare în cadrul rețelei naționale de magazine, ce include și dezvoltarea sortimentelor, care vor ajunge până la 50 de articole per raion.

PROFI a inaugurat alte cinci magazine în Botoșani, Ciocănești, Piatra Neamț, Ţicleni și Vulcan, reţeaua naţională ajungând la un total de 712 unităţi.

Metro Group a realizat vânzări nete mai mari cu 0,8% în primul trimestru din anul financiar 2017/2018 față de aceeași perioadă a anului trecut și a atins obiectivul de creștere a vânzărilor propus. Metro România a fost unul dintre driverele de creștere ale grupului.

Auchan și-a extins zona de livrare pentru magazinul său online din Franţa, a introdus o aplicaţie de shopping în Polonia, iar în România se pregătește deja să intre în zona de e-commerce.

Grupul Carrefour a deschis un supermarket Market în comuna Șiria, județul Arad, ajungând la un număr de 233 de supermarketuri la nivel de rețea. În plus, este primul retailer care pune la dispoziția clienților un sistem integrat de scanare și plată a produselor, „Casa ta – Self Service” și îl extinde luna aceasta în alte 3 hipermarketuri – Sibiu, Cluj și Iași Felicia.

Selgros Cash&Carry România, împreună cu Chef Cezar Munteanu, derulează programul „Sănătatea începe din farfurie” pentru al șaselea an consecutiv și aduce educația gastronomică în școli, urmărind să promoveze obiceiuri de mâncat sănătoase în rândul copiilor.

FMCG

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, integrează principiile medicinei regenerative de avangardă în producția proprie, continuând astfel activitățile de inovare ale portofoliului de produse, iar descoperirile recente în  această ramură a medicinei au fost valorificate în crearea gamei Gerovital Luxury, prima pe segmentul de lux al companiei.

Mars, companie de familie înființată acum mai bine de 100 de ani în SUA, este unul dintre liderii globali în industria FMCG, oferindu-le consumatorilor săi de pretutindeni momente plăcute prin unele dintre cele mai îndrăgite branduri din lume precum Snickers, M&M’s sau Orbit.

De Ziua Îndrăgostiților dar și de 1 și 8 Martie, ciocolata, în diversele ei forme, este de nelipsit în cadourile pe care românii și le fac, alături de flori și surprize, iar piața de ciocolată ar putea depăși în acest an 5 miliarde de lei, potrivit experților de la KeysFin.

Brandul de bere Holsten, parte a portofoliului United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a lansat noua campanie de imagine „Holsten – Frăția Berii”, în parteneriat cu Gheorghe Hagi și echipa de fotbal FC Viitorul Constanța.

Coca-Cola România a înregistrat o creștere a veniturilor în volum cu 6% în anul 2017, conform ultimelor rezultate financiare raportate de Coca-Cola HBC.

Grupul Purcari, producător de vin de top din Europa Centrală și de Est (ECE), s-a listat la Bursa de Valori București, sub simbolul WINE, după realizarea cu succes a unei Oferte Publice Inițiale (IPO) pentru 49% din acțiunile sale.

Servicii

Mastercard a făcut echipă cu Pelé în noul sezon al UEFA Champions League pentru a sărbători atât modul în care fotbalul unește iubitorii de sport, cât și acele momente din istoria competiției în care A Început Ceva De Neprețuit.

Studii

La finalul anului 2017, încrederea consumatorilor din Europa a continuat să crească ușor, iar indicele climatului de consum calculat de GfK pentru cele 28 de state din UE a atins valoarea de 21,1 puncte – cea mai ridicată din ultimii 10 ani.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,825 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 12 – 16 februarie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: