Herbamare

Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 17 – 21 septembrie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 17 – 21 septembrie 2018.

RetailRetail

Carrefour a anunțat numirea lui Jean RICHARD DE LATOUR în funcția de CEO al Carrefour România, începând cu 1 august 2018.

Credit foto: Shutterstock

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a anunțat că rețeaua celor 16 magazine de brand Gerovital a înregistrat o cifră de afaceri de peste 13 milioane de lei (2.8 milioane Euro), în doar 2 ani de la înființare.

Auchan Retail România organizează în toate hipermarketurile Auchan, timp de două săptămâni, tradiționalul Târg de vinuri.

Mega Image a lansat o noua campanie de imagine, menită să ducă la un nou nivel inspirația pe care retailer-ul o oferă, de 23 de ani, clienților săi.

FMCG

Ziua Ciocolatei Belgiene, un eveniment dedicat bunului gust dulce, cu prezentare și degustare de ciocolată și produse specifice la cele mai înalte standarde de calitate belgiană, organizat de compania Inter Conecter, va avea loc în data de 27 septembrie 2018 la Pullman Bucharest World Trade Center.

Salamul de Sibiu IGP a putut fi degustat în perioada 20-24 septembrie de specialiști și pasionați de gastronomie, în cadrul celei de a 12 editii a Salonului Internaţional Terra Madre Salone del Gusto.

Almdudler, cea mai populară băutură din Austria și cea mai de succes băutură răcoritoare pe bază de ierburi alpine din lume, câştigă teren pe piaţa din România, prin extinderea în retailul modern, în distribuţia naţională şi în sectorul HoReCa.

Ursus Breweries și-a extins gama de beri de import comunicate sub conceptul umbrelă de „Jurnalul unui Connaisseur” și a adus în premieră în România Meantime, o bere craft creată chiar în inima Angliei, care explorează gusturile și rețetele clasice englezești de bere.

Studii

Studiul Romania’s Favorite Employers prezintă una dintre modalitățile prin care se poate influența piața muncii din România.


Cursurile de pregătire și prefecționare pentru Responsabilul cu Protecția Datelor (RPD-DPO), organizate de Omega Trust și Cunescu, Balaciu & Asociații, vă pot pune la dispoziție cunoștințele și abilitățile necesare pentru a face față cu succes cerințelor Regulamentului UE 2016/679 (GDPR). Următoarea sesiune de cursuri de pregătire și perfecționare RPD-DPO va avea loc în perioada 26-28 septembrie. Înregistrare


Servicii

Aflat la a 3-a generație de la lansarea sa din 1995, Mercedes-Benz Sprinter a redenumit o întreagă clasă de autovehicule datorită calităților sale remarcabile, fiind unul dintre cei mai durabili parteneri ai distribuitorilor din industria FMCG datorită costurilor totale de operare reduse și a funcționalităților dedicate clienților.

Tehnologia contactless, care se află într-un ritm accelerat de dezvoltare, a devenit cea mai răspândită formă de plată electronică din România, care ocupă locul 5 în topul țărilor europene în ceea ce privește numărul tranzacțiilor contactless înregistrate din totalul tranzacțiilor realizate la comercianți: mai mult de 2 din 3 tranzacții realizate prin intermediul cardurilor Mastercard la comercianți sunt contactless.

Evenimente

Devenit deja eveniment de marcă pentru retailul românesc și nu numai, retailArena 2018, va aduce și în acest an cele mai noi tendințe din retail cu accent pe strategii și povești de succes ale unor antreprenori români multiplicate cu succes la nivel internațional.

A avut loc EXPO PLAST SIBIU, singura expoziție dedicată industriei de prelucrare a maselor plastice, unde sunt prezente 14 mașini de injecție în functiune și 10 roboți.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,971 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 17 – 21 septembrie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: