Retail & FMCG – sinteza săptămânii 18 – 22 martie 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 18– 22 martie 2019.


retail-FMCG.ro, platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile care se adresează acestei nișe. Detalii

Hai să ne cunoaştem şi să vedem care ar fi cea mai bună modalitate de promovare B2B a produselor sau serviciilor dvs în retail-FMCG.ro! E suficient un mesaj pe adresa de e-mail revista@retail-fmcg.ro.


Lansare eveniment dedicat serviciilor pentru retail –  EXPO SHOP 2019

În perioada 9 – 11 octombrie 2019, va avea loc evenimentul tip expo & conference EXPO SHOP 2019, a doua ediție a singurei expoziții din România dedicate serviciilor pentru retail, un eveniment B2B organizat de Euroexpo şi Romexpo, în parteneriat cu publicația retail-FMCG.ro.

retailul alimentar retailRetail

Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) a anunțat schimbarea conducerii: Aura Rădulescu (Cora România), Alina Vlădoianu Teau (Mega Image), Olguța Bendeac (Decathlon), Valer Hancaș (Kaufland România) și Tiberiu Dănețiu (Auchan Retail România) sunt noii membri ai Consiliului Director al AMRCR, votați în cadrul Adunării Generale a asociației.

Credit foto: Shutterstock

Auchan Retail România continuă expansiunea rețelei de magazine de proximitate MyAuchan în București și județul Ilfov, unde se pregătește să deschidă și alte magazine, două dintre acestea fiind în plin proces de construcție: MyAuchan Luică și MyAuchan La Strada, situat în viitorul centru comercial cu același nume din Militari Residence, Roșu – Chiajna.

Lidl România a lansat o nouă campanie de brand de angajator, prin care își propune să evidențieze importanța și rolul tuturor angajaților care fac posibil ca produsele îndrăgite de clienți să ajungă pe rafturile magazinelor.

Kaufland România comunică rezultatele primului an al programului de finanțare a ONG-urilor, prin care 29 de organizații au putut să își realizeze proiectele în 2018, și anunță continuarea acestuia în 2019, oferind granturi nerambursabile în valoare totală de un milion de euro, pentru proiecte sustenabile pentru România, din domeniile sport, cultură sau viață sănătoasă

FMCG

Timișoreana, berea românească cu cea mai îndelungată tradiție din România, și-a continuat parteneriatul cu Federația Română de Fotbal, în calitate de Sponsor Oficial al Cupei României.

Puratos România, filiala liderului global în producția de ingrediente pentru industriile de brutărie, patiserie-cofetărie şi ciocolaterie și principalul jucător din sectorul de ingrediente pentru industria alimentară, susţine creşterea afacerilor prin investiţii în extindere şi retehnologizare.

E-commerce

Conform studiului , cea mai amplă cercetare a consumatorilor digitali realizată la nivel global, care, pentru prima dată, include date din România, cel mai important factor care determină efectuarea unei cumpărături online pentru români este livrarea gratuită.

Cupio este un brand românesc înființat în Timișoara, iar anul acesta, a împlinit 7 ani dedicați frumuseții. Implicare și sacrificii, produse de calitate și inovatoare, construcție de branduri proprii și imbinare eficientă a online-ului cu magazinele fizice – iată povestea celor 2 antreprenori timișoreni care au construit un brand românesc de succes.

eMAG Ungaria și compania Extreme Digital, cei doi lideri ai comerțului online din Ungaria, au anunțat fuziunea, dând astfel naștere uneia dintre cele mai importante companii de e-commerce din Europa Centrală și de Est capabilă să concureze cu retailerii offline și online globali.

Servicii

SARMATEC, compania specializată în producția de mobilier metalic personalizat și de accesorii pentru retail, este parte din grupul belgian Drafil, cu o experiență de peste 80 de ani în domeniu.

Compania MOOD MEDIA este liderul mondial pentru furnizarea serviciilor de Marketing In-Store. Cu o prezență în peste 100 de țări și un portofoliu de peste 500.000 de puncte de vânzare, Mood Media este un furnizor integrat de soluții audio, video și olfactive. Experiența și expertiza Mood Media ajută afacerile să-și îndeplinească obiectivele de marketing și să creeze conexiuni memorabile cu clienții.

O nouă gamă de echipamente hardware Zebra vine să răspundă nevoilor pieții – terminalul mobil Zebra MC3300, care facilitează migrarea către sistemul de operare Android, distribuit în România de compania Smart ID Dynamics.

Studii

Un raport realizat de compania Picodi.com în urma unei analize asupra tranzacțiilor realizate online în România, în anul 2018.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,921 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 18 – 22 martie 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: