Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 19 – 23 aprilie 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 19 – 23 aprilie 2021.

Reprezinți o companie care  furnizează servicii, soluții și echipamente pentru retail și pentru companii, în general?
Înregistrează-ți compania în platforma B2B Meetings!

retailRetail

Kaufland România și-a continuat planurile de expansiune pentru 2021 și a inaugurat pe 22 aprilie 2021 un magazin în Târnăveni, județul Mureș, ajungând la o rețea națională de 142 de hipermarketuri.

Prin deschiderea acestui magazin, compania creează 75 de locuri de muncă noi, prin care contribuie la dezvoltarea economică a comunității locale.

Kaufland România a introdus în magazine K-Scan, un nou serviciu care oferă posibilitatea clienților să se bucure de cumpărături mai sigure și mai rapide. Clienții pot astfel să își scaneze singuri produsele, iar la casa de marcat doar să finalizeze cumpărăturile. Procedeul poate fi efectuat fie cu propriul telefon mobil, prin aplicația Kaufland, fie cu ajutorul scannerului de mână, nou introdus în magazine.

Carrefour a continuat dezvoltarea produselor proprii marca Filiera Calității, prin aplicarea, pentru prima dată în România, a tehnologiei blockchain în sectorul alimentar. Prin acest proiect, Carrefour mai face un pas în implementarea strategiei globale Act for Food și oferă consumatorilor șansa de a descoperi informații, direct de la fermă, despre originea și calitatea produselor pe care le consumă.

cora România a reconfirmat grija pentru mediu și a lansat și anul acesta propriul program Rabla pentru electrocasnice, prin care clienții care cumpără aparate noi și predau echipamentele uzate primesc un voucher de cumpărături în valoare de 200 de lei.

Glovo și Auchan au extins parteneriatul deja existent și au mprit lista de produse disponibile în aplicație cu preparate gătite din zona gastro a hipermarketurilor Auchan. De acum, utilizatorii Glovo au și posibilitatea de a comanda mâncare gătită, supe, ciorbe, salate, deserturi și băuturi non-alcoolice din restaurantele Auchan.

FMCG

Heineken, producătorul de bere cu cea mai mare prezență la nivel internațional din lume, a lansat noua campanie globală „WE’LL MEET AGAIN’”, care celebrează răbdarea și creativitatea tuturor celor care s-au adaptat noului context generat de pandemie, dar și modurile inventive prin care oamenii au menținut atmosfera „ieșirilor în oraș”, din siguranța propriilor case.

Tohani România a depășit cifra de 1 milion de sticle de Fetească Neagră, cel mai vândut soi de vin roșu din România. Investiția în producția acestui vin se ridică la 6 milioane de euro. Tohani are cea mai întinsă suprafață cultivată cu Fetească Neagră din zona Dealu Mare, de aproximativ 100 de hectare

MASPEX România, unul dintre cei mai importanți jucători din industria FMCG, în parteneriat cu Alpin 57 LUX, una dintre cele mai mari companii producătoare de îngheţată din România, parte a Grupului internațional Food Union, a lansat pe piața locală înghețata TEDI. Disponibilă în mai multe sortimente, de la clasicele și îndrăgitele cu gust de vanilie și ciocolată până la mixuri de fructe care păstrează esența și ADN-ul brandului TEDI, înghețata TEDI este un produs fără coloranți artificiali.

Compania Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a anunțat rezultatele financiare înregistrate la nivel de grup pe trimestrul 1 din 2021, raportând o creștere organică de 7,7%, cu o creștere internă reală (RIG) de 6,4% și pricing de 1,2%.

E-commerce

Macromex, lider în industria de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate și refrigerate, din România, a lansat magazinul online Food Concierge, un concept de fast cooking cu ajutorul căruia se poate găti inteligent și care se adresează tuturor categoriilor de consumatori, de la food influencers, persoane care iubesc să gătească, iubitori de artă culinară, dar și celor care apreciază o masă gourmet, dar n-au spor la gătit. În plus, Food Concienge oferă și consultanță în materie de gătit.

Food Service Retail

Taco Bell deschide la Iași al 12-lea restaurant din România. Noul restaurant este situat în incinta Palas Mall, parte a ansamblului mixed-use Palas Iași – un important punct de tranzit, astfel fiind reconfirmat obiectivul businessului de expansiune la nivel național.

După ce a inaugurat șase noi restaurante în primul an pe piața din România, AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, a deschis un nou restaurant Burger King în centrul Bucureștiului.

LifeBox, liderul pieței de healthy food delivery din România, a estimat că vânzările meniurilor speciale de Paște vor crește cu 50% în acest sezon, față de aceeași perioadă a anului trecut. În plus, compania anticipează că românii vor cheltui aproximativ 350 de lei pentru un meniu cu preparate sănătoase de Paște, în cele trei zone în care este prezentă compania: București, Cluj și Oradea.

Servicii

ROPECO București, principalul furnizor local de soluții și echipamente în domeniul procesării de numerar, a implementat în zona caselor Express din magazinele Kaufland solutia GLORY CASHINFINITY ™ CI 10, un sistem revoluționar de recirculare a bancnotelor și monedelor proiectat să transforme modul în care sunt efectuate plățile cu numerar în retail.

Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, a anunțat lansarea campaniei „Piața la drum”, un proiect care militează pentru egalitatea de șanse și independența financiară și marchează o premieră în România: fiscalizarea activității micilor producători din zonele rurale și accesibilizarea comerțului la drum prin plata cu cardul.

Analize retail & FMCG

Începutul de an 2021, mai exact perioada ianuarie – februarie 2021, a înregistrat un demaraj mai lent al vânzărilor din retailul modern (IKA) față de anii anteriori, atingând 6,3% față de 2020, în timp ce pentru începutul anului 2020 avansul vânzărilor a fost de +17,2% vs 2019, conform celui mai recent raport, ediția cu numărul 14, a Jurnalului de vânzări RetailZoom, companie dedicată raportării datelor de vânzări din comerțul modern prin tehnologie avansată business intelligence.

Studii

Cafeaua oferă un amestec complex de diferite arome, care produc împreună o gamă de experiențe senzoriale. Atunci când consumăm cafea, experiența senzorială completă se întinde pe întreaga perioadă a preparării până la consum. Poate începe cu aroma cafelei resimțită la deschiderea recipientului, la sugestiile vizuale observate atunci când preparăm cafeaua, inclusiv culoarea cafelei și prezența cremei sau a spumei cafelei.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *