Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 21 – 25 iunie 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 21 – 25 iunie 2021.

Pe 15 iunie 2021, a apărut primul număr OrDeLi – publicație online trimestrială despre ORganizare, DEsign, Smart & Fine LIving, distribuită în mediul online către un public de peste 100.000 de persoane

Retail

retailPENNY lansează SuporteRO, prima și singura marcă proprie dedicată suporterilor, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal (FRF). continuând, astfel, angajamentul față de fotbalul românesc. Gama de produse SuporteRO se adresează susținătorilor fotbalului românesc și jucătorilor de fotbal de toate vârstele.

Lidl România a continuat investițiile pe plan local prin inaugurarea a două magazine noi pe data de 24 iunie: unul în orașul Târgoviște, județul Dâmbovița și celălalt în orașul Motru, județul Gorj. Ca parte a strategiei sale REset Plastic, retailerul și-a propus ca, până la sfârșitul anului 2025, ambalajele de plastic ale produselor marcă proprie să conțină 20% material reciclat.

Profi, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a lansat robotul Ana, un nou concept de comunicare al Departamentului de Resurse Umane din companie.

Decathlon a inaugurat primul și singurul Atelier Regional din România, ce aparține unui retailer de articole sportive și care oferă o gamă extinsă de servicii tehnice, prin care sportivii sau pasionații de sport își pot repara diferite tipuri de echipamente sportive, de la biciclete, schiuri, echipamente de fitness, corturi, până la SUP-uri sau caiace, la un nivel înalt de tehnicitate.

Carrefour și Angajez 45+ au decis să demareze un parteneriat strategic pentru incluziune și diversitate și și-au propus să dezvolte împreună noi programe și inițiative care să ajute la extinderea formelor de promovare ale acestor principii, practicarea lor în mod constant pe piața muncii din România și îmbogățirea resurselor necesare progresului.

Auchan România a anunțat debutul celei de-a XII-a ediții a Târgului de Bere, cel mai mare târg de bere din comerț din România și unul dintre evenimentele emblematice ale companiei.

Ca parte a strategiei REset Plastic, structurată la nivel de grup, Kaufland România și-a propus să folosească plastic reciclat în proporție de 20% în toate ambalajele de plastic ale mărcilor proprii până în 2025, și să susțină astfel o economie circulară sustenabilă.

FMCG

Caroli Foods Romania a lansat pe piață noua gamă Ready Meals Maestro formată din șapte reţete gustoase. Produsele sunt pregătite în fabrica de la Pitești, utilizând tehnologia revoluţionară Micvac, adusă pentru prima oară în România de Maestro.

Bergenbier SA, parte a grupului Molson Coors Beverage Company – unul dintre cei mai mari jucători de pe piața berii – a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 653 milioane lei, în ușoară creștere față de anul 2019.

Fairyun brand P&G care răspunde constant celor mai complexe nevoi ale consumatorilor, susținând, în același timp, o viață armonioasă de familie, a lansat o campanie locală prin care își propune să ajute oamenii să privească lucrurile dintr-o nouă perspectivă – acolo unde există o gospodină, poate să existe și un gospodin.

Food service Retail

KFC România, franciză deținută pe plan local de Sphera Franchise Group, oferă 400 de oportunități de angajare în restaurantele din București și provincie, pentru diferite funcții: lucrători bucătărie, casieri, curieri, manageri, precum și în cadrul serviciului propriu de livrare – KFC Delivery, care este în continuă expansiune pentru a acoperi nivelul ridicat al cererii.

McDonald’s lansează pentru prima dată în România Supreme Chicken Tenders, după o rețetă dezvoltată alături de Transavia, cel mai mare producător de carne de pui de pe plan local. Produsele sunt disponibile în toate restaurantele McDonald’s din țară începând de astăzi, 25 iunie.

EcoBioGreen

Lansat in 2018, Mercedes-Benz eSprinter Furgon, autoutilitara 100% electrică, reprezintă o soluție avansată de mobilitate pentru traficul urban, ce poate fi utilizată pentru livrari tip „last-mile” în centrele orașelor, unde este restricționat accesul vehiculelor cu motoare cu combustie internă.

Servicii pentru retail

Pentru a petrece cât mai puțin timp în magazine și pentru siguranța clienților la cumpărături, Carrefour a integrat în noul hipermarket de la Sfântu Gheorghe primul sistem de 100% self checkout din România.

SMART ID, lider recunoscut al industriei IT din România și unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții și echipamente pentru retail, a susținut cu echipa sa de profesioniști digitalizarea și transformarea tehnologică a magazinelor din retailul autohton.

Skanska, cel mai mare dezvoltator de clădiri de birouri din Europa, a inaugurat prima pistă de alergare rooftop din România. Pista are o lungime de 280 de metri și se află pe acoperișul clădirilor Campus 6.2 și 6.3 din București, la o înălțime de 42,25 de metri.

Studii

Nicăieri nu e mai bine ca acasă, spune o zicală autohtonă – și nicio masă nu e ca aceea alături de familie, arată un studiu recent realizat online de compania de cercetare iVox la comanda producătorului de legume congelate Bonduelle.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *