Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 22 – 26 februarie 2021.
De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii
Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa
Retail
PROFI, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a inaugurat în luna februarie 2021 un număr de 16 magazine.
Dintre cele 16 magazine deschise în luna februarie, 2 sunt în format Standard (supermarket), 10 sunt City, formatul de proximitate, mai restrâns ca suprafață de vânzare și 4 sunt Loco, formatul dedicat zonei rurale.
Începând cu 1 martie 2021, cel mai mic venit brut câștigat de un vânzător la Lidl în România va avea o medie lunară de peste 4.400 de lei brut, adică aproximativ 2.700 lei net. Retailerul a continuat investițiile în dezvoltarea produselor sustenabile și a extins sortimentul marcă proprie prin lansarea ciocolatei Way To Go, certificată Fairtrade.
Julien Munch a fost numit în funcția de Director Executiv al Carrefour România, poziție pe care o va prelua începând cu 1 martie 2021. Julien Munch este succesorul lui Jean Richard de Latour, actualul CEO Carrefour România, care va prelua rolul de Director al Departamentului de Negocieri Branduri Internaționale în cadrul Grupului Carrefour, de la 1 martie 2021.
Lansat de Auchan din dorința de a aduce în atenția românilor unele dintre cele mai apreciate mărci autohtone de bunuri de larg consum (FMCG), Clubul Mărci Emblematice Românești și-a continuat misiunea printr-un nou proiect demarat de Dragobete. Astfel, în perioada 24 februarie – 2 martie, românii sunt invitați să redescopere în toate cele 33 de hipermarketuri Auchan produse de la peste 30 dintre cele mai renumite mărci locale.
Institutul de Cercetare în Permacultură din România (ICPR) și Kaufland România au lansat proiectul Sol și Suflet, primul Centru Permanent de Inovare, Producție și Educație în Agricultură Regenerativă din România.
FMCG
Tuborg România (URBB – United Romanian Breweries Bereprod) a anunțat relansarea berii Skol, cu o nouă formulă de produs – foarte competitivă, cu o nouă identitate vizuală și cu o gamă de ambalaje cu elemente inovatoare.
Pe fondul schimbării obiceiurilor de consum, în contextul pandemic și a faptului că se înregistrează o creștere a cumpărăturilor de impuls pe categorie și pe produsele din industria de FMCG, TOPGEL, producătorul român de înghețată și sortimente de patiserie cu sediul lângă Craiova, alocă pentru 2021 un buget mai mare în dezvoltarea diviziei de napolitane TopWafers.
Puratos România, parte a Grupului Puratos, unul dintre cei mai importanți producători globali de materii prime inovative, cu expertiză în aplicaţii finite pentru industria de panificaţie, patiserie şi ciocolaterie, a investit în sustenabilitate și a lansat și în România, programul Cacao-Trace gândit să ridice standardele de calitate în industria ciocolatei.
Klintensiv, jucător consacrat în piața dezinfectanților din România, are planuri ambițioase pentru 2021. Producătorul român se va concentra în acest an pe inovație in categorie, pe creșterea vizibilității în retail și pe consolidarea poziției de furnizor – lider pentru spitalele și institutții din Romania.
Unilever South Central Europe (USCE) a anunțat numirea Alinei Robescu în rolul de HR Lead, începând cu 1 martie. Alina Robescu preia rolul de HR Lead de la Marinela Bărbulescu, numită la finalul anului trecut HR Director Supply Chain Eastern Europe.
E-commerce
Potrivit estimărilor ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online), piața locală de eCommerce a atins pragul de 5,6 miliarde de euro la finalul anului 2020, cu 30% mai mult decât în 2019 când valoarea comerțului online a fost estimată la aprox. 4,3 miliarde de euro, conform raportului GPeC eCommerce România 2020.
Nielsen Brandbank, furnizor de top în soluții de conținut digital, și-a extins prezența globală prin lansarea serviciului în România. Mars, FrieslandCampina, cora, Foodnet și Elan-Trio sunt doar câteva exemple dintre companiile care au ales deja Nielsen Brandbank drept furnizorul lor de conținut de produse digitale.
Servicii pentru retail
ESSA Group, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa serviciilor de trade marketing şi vânzări din ţară, plănuiește pentru anul acesta mai multe proiecte menite să consolideze principalele sale linii de business, după un 2020 în care întreaga afacere a fost recalibrată, fiind luate măsuri potrivite cu noul context dictat de pandemie.
Orange Business Services (OBS), divizia B2B a companiei Orange România, oferă soluții de business personalizate, bazate pe tehnologie, ce permit companiilor de toate mărimile și din toate domeniile, inclusiv din retail, să își transforme organizațiile prin utilizarea tehnologiei și a informațiilor digitale. Aceste soluții pun în valoare datele companilor și le transformă în resurse de creștere și diferențiere.
TPS Engage, start up-ul de tehnologie pentru publicitate digitală Out of Home, a derulat un proiect în magazinele Carrefour din România pentru brandul de apă Aqua Carpatica și pentru câteva branduri de vinuri din portofoliul companiei Valvis Holding.
Studii
Reputația berii în România a crescut cu peste 6 procente din 2018 în 2020. Potrivit studiului Reputation RepTrak® Pulse, realizat în 29 de state europene și transmis de Asociația Berarii României, dintre toate categoriile de bauturi alcoolice analizate in studiu, berea și industria berii se bucură de cea mai bună reputație în țara noastră și în Polonia.
Evenimente
TaxEU Forum a devenit un eveniment de referință în domeniul taxelor și fiscalității, aducând în dezbatere an de an subiecte de actualitate alături de vorbitori cu experiență. Pentru al 15-lea an consecutiv, evenimentul, care va avea loc în perioada 11 – 12 martie 2021, aduce o serie de seminarii specializate susținute de către companii și firme de consultanță fiscală care vor prezenta spețe actuale, exemple practice și răspunsuri la problemele generate de legislația în vigoare
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
