Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 23 – 28 mai 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 23 – 28 mai 2021.

Reprezinți o companie care furnizează servicii, soluții și echipamente pentru retail și pentru companii, în general?
Înregistrează-ți compania în platforma B2B Meetings, unde vei putea să-ți prezinți afacerea și unde vei putea solicita, programa și desfășura întâlniri de business.

retailRetail

Kaufland România a inițiat un nou program agricol în parteneriat cu Cooperativa Țara mea, ce vine în sprijinul producătorilor locali mici de fructe și legume, prin care le garantează acestora siguranța cantităților cultivate și vândute, dar și un profit sigur.

Kaufland România a deschis cel de-al cincilea magazin din Timișoara și a ajuns la o rețea națională de 143 de hipermarketuri, contribuind totodată la crearea de noi locuri de muncă ce sprijină dezvoltarea comunității locale.

Începând din luna mai, programul Zero Risipă lansat de Auchan, un demers ferm și unitar de combatere a risipei alimentare prin valorificarea alimentelor cu un ciclu de viață redus, a fost extins și în cele 14 magazine de proximitate ale retailerului.

PENNY își propune să extindă parteneriatele cu măcelăriile din regiuni pentru a oferi produse românești cu un puternic specific local. Retailerul vizează ca numărul magazinelor din rețea care au măcelării să crească de la 135, în prezent, la 375, până în 2029. În prezent, compania colaborează cu 15 parteneri regionali care și-au deschis măcelării în rețeaua sa.

METRO Cash & Carry România a anunțat extinderea capacității centrului logistic One Roof, din Ștefăneștii de Jos, cu încă 10.000 mp. Extensia One Roof vizează consolidarea capacității depozitului cu temperatură ambientală și va fi asigurată tot de dezvoltatorul WDP, cu termen de livrare în toamna acestui an.

FMCG

Timișoreana, suporter de tradiție al fotbalului românesc, a continuat să fie alături de fanii fotbalului adevărat și în această perioadă dificilă, prin lansarea campaniei „Cupa Suporterilor Timișoreana”.

Lactatele alternative vegetale pot folosi în denumire termeni precum „lapte”, „unt”, „brânză” și „iaurt”, odată cu respingerea Amendamentului 171 de către Parlamentul European, Consiliul European și Comisia Europeană.

TOPGEL, cel mai mare producător român de înghețată, care activează și pe categoria de patiserie prin gama de produse TopWafers, a răspuns cererii pieței și insight-urilor legate de aromele preferate de consumatori prin lansarea a trei noi produse care completează portofoliul.

Campania O Românie Curată Începe de Acasă, inițiată în 2018 de Procter & Gamble și Act for Tomorrow (AFT), a continuat în 2021, luând însă o și mai mare amploare.

Gama de produse Fulg de Nea, din portofoliul Alpin 57 Lux, unul dintre cei mai mari producători de îngheţată din țară, a câștigat titlul de Votat Produsul Anului 2021, în urma votului consumatorilor, brandul primind dreptul de a folosi eticheta Votat Produsul Anului în toate materialele de comunicare și pe ambalaj, timp de 12 luni, începând cu luna mai 2021.

GSK Consumer Healthcare și Smile Train, cel mai mare ONG internațional specializat în ajutorarea copiilor cu despicătură de buză și palat, au lansat campania “Zâmbetele schimbă vieți” prin care își propun să contribuie la asigurarea tratamentului pentru copiii născuți cu această afecțiune și să elimine stigmatul cu care aceștia se confruntă.

Încă de la începutul anului 2019, grupul VARTA AG s-a preocupat de bunăstarea copiilor și a tinerilor adulți lansând în Europa inițiativa caritabilă VARTA Helps. În 2021 a continuat acest demers, sprijinind în cadrul campaniei VARTA Helps Asociația Climb Again – terapie prin escaladă.

Coca-Cola sărbătorește, în 2021, 30 de ani de prezență în România: în noiembrie 1991 se îmbutelia prima sticlă de Coca-Cola într-o fabrică din țară. Sistemul Coca-Cola are o amprentă locală puternică și un angajament pe termen lung față de piața și comunitatea din România.

Food Service Retail

5 to go, brandul 100% românesc lansat în 2015 devenit cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză de profil din România, a marcat un nou succes european: locul 12 în topul celor mai importanți jucători din industria cafelei în Europa, în 2020.

Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume în livrarea de categorii multiple de produse, a anunțat o serie de tranzacții separate cu Delivery Hero, una dintre cele mai mari platforme de livrare din lume, pentru cumpărarea unora dintre companiile sale din Europa Centrală și de Est.

eCommerce

Ecosistemul eMAG Marketplace a crescut cu 80% în ultimul an și a ajuns la peste 36.000 de IMM-uri care vând în România, Bulgaria și Ungaria. eMAG va investi 251 de milioane de lei în dezvoltarea antreprenorialului digital prin intermediul platformei Marketplace în următorii trei ani.

Servicii pentru retail

Roca Industrial, compania românească prezentă pe piața din România de aproape 20 de ani, care proiectează și realizează în România mașini automate de paletizat și sisteme de transport pentru diferite aplicații, propune companiilor din industriile FMCG, logistică, curierat, construcții și altele Paletizorul cu masă translantă BAP-1”, utilizat în procesele de producție pentru depunerea și așezarea automată a produselor ambalate pe paleți.

Pentru ESSA Group, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa serviciilor de trade marketing şi vânzări din ţară, 2019 a rămas anul de referință pentru tot ceea ce va furniza 2021 în termeni de vânzari, clienți, trafic și coș de cumpărături. În 2020, s-au pierdut peste 18 procente din rezultatul financiar din cauza măsurilor restrictive impuse de pandemie. Odată cu relaxarea acestor măsuri, în vara anului trecut, s-a văzut și nevoia consumatorului de programe menite a impulsiona vânzările, precum degustările, campaniile informative sau campaniile cu premii.

Analize

La solicitarea publicației retail-FMCG.ro, Consiliul Concurenței ne-a răspuns în legătură cu proiectul de lege L49/2021, un proiect modificat substanțial de Parlament, care și-a dorit să transpună Directiva UE 2019/633 privind practicile comerciale neloiale dintre întreprinderi, în cadrul lanțului de aprovizionare agricol și alimentar.

PENNY România, parte a grupului german REWE, a anunțat principalele realizări, dar și planurile pe zona de sustenabilitate, parte importantă din noul ciclu strategic al PENNY România, început în 2020 și care va continua în următorii 7 ani, perioadă în care compania va investi peste 1 miliard de euro. Pilonul de dezvoltare PENNY România axat pe sustenabilitate conține trei teme principale: sortiment sustenabil; energie, climă și resurse; angajați și societate.

Evenimente

Cea de-a V-a ediție a celui mai îndrăgit festival dedicat tehnologiei și inovației din România, Bucharest Tech Week, a avut loc în premieră ONLINE, Live, pe platforma MyConnector. Iată cele mai importante concluzii.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *