Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 30 octombrie – 3 noiembrie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 30 octombrie – 3 noiembrie 2017.

retailRetail

Mega Image anunţă pe propriul site – www.mega-image.ro – că a lansat noul site Mega Image, în versiune beta, iar noutatea cea mai interesantă este că, odată cu noul design al site-ului, retailerul îşi lansează, încă neoficial, şi propriul magazin online, denumit „Supermarketul online”.

Credit foto: Shutterstock

Rețeaua Profi continuă expansiunea, inaugurând cinci magazine la Curtea de Argeș, Salistea de Sus, Alba Iulia, Bacău și Tismana, rețeaua ajungând la 653 de unități în 356 de localități.

LaDoiPași, rețeaua magazinelor în franciză aparţinând METRO Cash & Carry România, are o nouă strategie de poziționare și un nou design de logo și mesaj de brand începând din această toamnă, care pun în valoare atributele lanțului de magazine.

Auchan anunță lansarea în România a gamei de produse hipoalergenice, marcă proprie, Cosmia by Auchan, o marcă dedicată îngrijirii și frumuseții, care propune o gamă completă de produse pentru duș, machiaj, îngrijirea corpului și a părului.

Lidl și Căutătorii de Cămări, Chef Florin Dumitrescu și Andrei Aradits, au desemnat câștigătorul campaniei – doamna Eugenia Mac, din Constanța, pentru Pelteaua de gutui.

Carrefour Romania sărbătorește anul acesta cel de-al șaselea an de reduceri substanțiale ȋn cadrul campaniei Black Friday, marcând astfel începutul sezonului de cumpărături de iarnă.

Polish Enterprise Fund VII, un fond de private equity administrat de Enterprise Investors și fostul proprietar al Profi România, a semnat un acord pentru achiziția a 100% din acțiunile CBA Slovacia a.s., un retailer alimentar independent din Slovacia.

FMCG

Fermierii români au lansat inițiativa Porc Crescut Românește, în cadrul unui eveniment organizat în cadrul Indagra, la care au participat importanți crescători de porc, reprezentanți ai autorităților (Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, ANSVSA, AFIR) și asociațiile de profil. Prin intermediul acestui program, fermierii solicită înființarea raftului de carne de porc românesc, semnalizat distinctiv în retailul modern.

Tuborg anunță lansarea ediției limitate Tuborg Christmas Brew, singura bere specială de sărbători din România care va fi disponibilă pe piață și anul acesta, timp de 10 săptămâni, începând cu data de 3 noiembrie.

Toneli, cel mai cunoscut brand din România de pe piața ouălor de consum, a investit 700.000 de euro în ferma de la Găești, județul Dâmbovița, pentru a lansa produsul „La curte” – Free Range.

E-commerce

Amazon-Romania.ro, unul dintre cele mai mari comparatoare de prețuri ale retailerilor din online, va fi lansat, în curând, pe piața din România.

Analize

Autorităţile au anunţat o serie de măsuri cu impact potenţial pozitiv pentru mediul de afaceri, cum ar fi reducerea cotei de impozit pe venit la 10%, care s-ar aplica atât la veniturile salariale, precum şi la veniturile din pensii, chirii, dobânzi, activităţi agricole, venituri independente şi drepturi de autor, conform PwC Romania.

Studiul GfK FutureBuy 2017 realizat în 35 de țări a analizat modul în care digitalul a schimbat atitudinile și comportamentele oamenilor față de cumpărături, de retaileri și de producători.

Consiliul Concurenţei a anunţat că va modifica modul de analiză a fuziunilor şi achiziţiilor pe piaţa de retail alimentar din perspectiva dimensiunii geografice, ca urmare a schimbărilor apărute în comportamentul companiilor de pe această piaţă, dar şi al consumatorilor. De asemenea, o analiză a Consiliului Concurenţei arată că retailul alimentar este preferatul consumatorilor.

Bucureștiul a atras peste 20 de noi retaileri din întreaga lume în principalele centre comerciale din oraș și ocupă, alături de Praga, prima poziție în topul regional privind atragerea de noi investiții de profil, arată o analiză CBRE.

Evenimente

Pe data de 26 octombrie 2017 a avut loc Romanian Retail Real Estate Forum, ediția a IV-a, un eveniment anual dedicat tendințelor în piața locală de retail, cu focus pe real estate, organizat de GOVNET. Revista Retail-FMCG.ro a fost partener media al evenimentului.

În perioada 25 – 26 octombrie, la hotel Sheraton din Bucureşti, a avut loc o nouă ediţie a conferinţei retailArena REthink retail, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate comerţului modern şi online din acest an. Revista Retail-FMCG.ro a fost partener media al evenimentului.

Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market, in October 2017, provided by the retail-FMCG.ro, the most popular B2B online publication in Romania.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,831 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 30 octombrie – 3 noiembrie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: