Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 1 – 5 martie 2021.
De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii
Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa
Retail
Profi a inaugurat la Timișoara primul Profi City din generația care aduce îmbunătățirile testate în magazinul concept din Ploiești, format cunoscut în interiorul companiei sub denumirea de Monaco.
Spre deosebire de recent inauguratele ProfiGo, magazine de mici dimensiuni amplasate în în zone de trafic intens și de birouri, Profi City are o suprafață mai mare și un sortiment mai bogat.
Auchan și-a extins serviciile de livrare la domiciliu printr-un parteneriat cu platforma Takeaway. Astfel, peste 40 de feluri de mâncare, gătite în bucătăriile Auchan din 16 hipermarketuri din țară, pot fi comandate online prin platforma Takeaway, zilnic, în intervalul orar 10:00 – 18:00. Serviciul este disponibil în 11 orașe în care retailerul este prezent.
Începând cu luna martie 2021, Lidl România a introdus treptat în magazinele sale un nou tip de bon de cumpărături, mai rezistent și mai prietenos cu mediul. Noul bon este realizat dintr-o hârtie termică inovatoare, de culoare albastră, fiind fabricat fără coloranți chimici.
Din 4 martie, retailerul a dat startul campaniei „Dă skip la ore de gătit. Gata pregătit. Gata de servit.” dedicată Chef Select, gama marcă proprie de produse tip convenience. Gama Chef Select cuprinde aproximativ 50 de produse gata de servit, pentru timp economisit în bucătărie.
Începând cu luna martie, si retailerul Kaufland România a introdus treptat noul bon de casă ecologic și durabil. Suportul inovator de hârtie termică albastră al noului bon fiscal este certificat FSC și este originar din silvicultură durabilă.
FMCG
Noua campanie marca Pepsi a fost construită tocmai în jurul atributelor diferențiatoare ale produsului său din categoria no-sugar: Pepsi Max își păstrează aroma chiar și în absența zahărului.
Oameni
Profi Rom Food, operatorul rețelei de magazine Profi, și-a mărit, la începutul acestei luni, echipa de management financiar. Astfel, Dumitru Dragomir, până acum Director financiar, a preluat funcția de Vicepreședinte, Director de eficientă afacerii. Dumitru Dragomir va participa în același timp și la inducția lui Andrei Bica, noul Director Financiar al rețelei.
Analize
În luna februarie 2021, numărul total de magazine deschise (comunicate oficial) în retailul alimentar, a fost de 31 de unități. Retailerii care au inaugurat magazine sunt: PENNY, Profi, cora, Lidl, Auchan si Mega Image.
Studii
Visa a anunțat că peste 100 de parteneri din Europa s-au alăturat inițiativei “Where You Shop Matters” pentru a ajuta proprietarii de companii mici să își dezvolte competențele digitale și să își desfășoare în continuare activitatea în beneficiul comunității din care fac parte.
Concurența este cea mai mare preocupare pentru companiile de producție în următoarele șase luni, urmată de sănătatea angajaților, locurile de muncă și digitalizarea operațiunilor, potrivit sondajului global ”Reinventing the future of manufacturing”, realizat de PwC în rândul directorilor operaționali (COO).
95% dintre românii din mediul urban consumă carne săptămânal, însă 39% dintre ei și-au redus consumul în ultimele 12 luni, conform studiului NielsenIQ “Consumatorul român de carne și mezeluri”.
NielsenIQ a realizat un studiu în mediul urban, cu persoane cu vârste cuprinse între 18 și 55 ani care au făcut cumpărături online în ultimele 3 luni. În acest studiu este analizat profilul e-cumpărătorului român, dinamica și criteriile de achiziție pentru mai multe categorii, de la scutece până la OTC-uri, imaginea e-tailerilor și aspecte care pot fi îmbunătățite pentru menținerea momentum-ului și creșterea loialității.
Rezultatele celui mai nou studiu Milka arătă că oamenii și-au pierdut simțul tandreței, 64% dintre respondenți considerând că lumea era mai tandră când erau copii. Inițiat de Milka și realizat de OnePoll*, studiul face parte dintr-un studiu pan-european care a inclus 20.000 de participanți din 10 țări diferite, inclusiv România, Germania, Franța și Rusia, pentru a arăta importanța tandreței pentru umanitate.
Evenimente
Inter Conecter, compania timișoreană specializată de 20 de ani în importul de dulciuri și de produse alimentare premium, a găzduit în perioada 25 – 26 februarie 2021 prima ediție a evenimentul Business Forum – Tastes of Hungary, un eveniment internațional de business care a avut ca scop dezvoltarea colaborării regionale româno – maghiare.
News from Romania
Romanian FMCG Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian FMCG Retail Market and FMCG industry, in February 2021, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B publication in online, in Romania, from retail & FMCG niche.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
