Retail & FMCG – sinteza săptămânii 3 – 7 februarie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 3 – 7 februarie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

În perioada 23 – 25 septembrie 2020, va avea loc evenimentul tip expo & conference EXPO SHOP 2020, a treia ediție a singurei expoziții din România dedicate serviciilor pentru retail, un eveniment B2B organizat de Euroexpo şi Romexpo, în parteneriat cu publicația retail-FMCG.ro. Evenimentul va avea loc în pavilionul central din cadrul centrului expozițional Romexpo.

Pentru rezervări standuri în cadrul expoziției EXPO SHOP 2020, parteneriate conferință și înregistrare vizitatori, detalii la adresa de e-mail: revista@retail-fmcg.ro sau la telefon: 0754.331.043.

retail KauflandRetail

491.018 euro, 164 de proiecte finanțate, 57.234 de vieți schimbate – acestea sunt principalele rezultate după prima ediție Start ONG, cel mai prietenos program de finanțare dedicat ONG-urilor mici sau a celor aflate la început de drum, lansat în martie 2019 de Kaufland România și implementat de Asociația Act for Tomorrow. Retailerul a lansat promoții personalizate, disponibile prin intermediul Kaufland Card digital în aplicația mobilă Kaufland – Oferte și Noutăți.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a lansat campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”, un demers de responsabilitate socială pentru reciclarea ambalajelor produselor din portofoliul  propriu.

FMCG

De la începutul lunii martie 2020, Mihai Voicu va prelua funcția de Director General al Bergenbier S.A., parte a companiei globale Molson Coors.

E-commerce

Potrivit estimărilor ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online), sectorul de e-commerce din România a depășit pragul de 4,3 miliarde de euro la finalul anului 2019, cu 20-22% mai mult decât în 2018 când valoarea comerțului online a fost estimată la aprox. 3,6 miliarde de euro.

Servicii

TPS Engage, start up-ul de tehnologie pentru publicitate digitală Out of Home, lansat de Matei Psatta și Bogdan Savonea, a semnat recent un contract cu Carrefour România, parteneriat care constă în integrarea a peste 700 de ecrane situate în magazinele Carrefour din România în sistemul TPS Engage.

Tassid, compania sibiană care furnizează servicii de curățenie și dezinfectare a cărucioarelor și coșurilor de cumpărături din retail, prin intermediul unui echipament automat, autonom și mobil, și-a propus pentru acest an să presteze aceste servicii specializate pentru o treime din totalul actual de 3.600 de magazine ale industriei de retail din România.

Analize

În 2019, volumul cifrei de afaceri din retail din România a înregistrat o creştere cu 7,2%, comparativ cu 2018, conform datelor publicate de Institutul Național de Statistică.

News from Romania

Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market and FMCG industry, in January 2020, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B publication in online, in Romania, from retail & FMCG niche.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,036 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 3 – 7 februarie 2020

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: