Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 4 – 8 octombrie 2021.
Prima serie de întâlniri B2B Meetings, platforma online care conectează companiile furnizoare de echipamente, soluții și servicii cu companiile din retail & FMCG & eCommerce, va avea loc în perioada 18 octombrie – 19 noiembrie 2021. Înregistrarea companiilor în platformă se face până la data de 15 octombrie. Maxim 100 de întâlniri. Locuri limitate – Citește AICI ce trebuie să faci dacă dorești să stabilești întălniri cu companiile din retail & FMCG & eCommerce.
Retail
Până pe 26 octombrie, magazinele Auchan din toată țara îmbracă haine de sărbătoare cu ocazia împlinirii a 15 ani de la deschiderea primului hipermarket din România.
În acest moment, retailerul are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 108 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 94 în Stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan.
Lansat în 2020 drept prima acțiune sub umbrela #nuepreatârziu, Programul de Sustenabilitate Personală (PSP) oferă tuturor celor peste 8.000 de angajați ai companiei Auchan Retail România posibilitatea de a se implica în diverse acțiuni de sustenabilitate și responsabilitate socială.
Selgros Cash & Carry este primul retailer care a devenit membru afiliat al Organizației Patronale a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), afiliere care vine în continuarea strategiei de parteneriat cu sectorul HoReCa a companiei.
Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în Sovata, județul Mureș, pe data de 7 octombrie 2021. Cu acest magazin rețeaua națională a retailerului ajunge la 311 unități.
FMCG
Napolact a lansat în luna septembrie un nou PET mai prietenos cu mediul pentru formatul de “On the Go”, 330g, consumat cu predilecție în afara locuinței: petul este acum transparent și, în plus, au fost înlocuite etichetele anterioare, fabricate din PVC, cu unele mult mai prietenoase cu mediul, din material PET.
VIWA Vitaminwater, brandul de apă cu vitamine și minerale distribuit în România de compania Best Service Distribution, vine în întâmpinarea persoanelor active și a celor care doresc un stil de viață sănătos, ca o alternativă la băuturile răcoritoare existente pe piață.
Alina Bulgariu este noul Vicepreședinte Financiar al companiei Ursus Breweries. Cu o experiență de peste 25 de ani în industria FMCG, Alina s-a alăturat echipei executive începând cu data de 1 octombrie 2021.
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company – una dintre cele mai importante companii de pe piața berii din România, s-a alăturat în luna septembrie a fiecărui an inițiativei globale “Our Imprint Month”, o lună în care angajații Molson Coors din întreaga lume iau parte la acțiuni de responsabilitate socială.
Food Service Retail
În 2008, KFC s-a alăturat World Vision România pentru a sprijini programul „Vreau în clasa a 9-a”, prin care companiile și persoanele fizice implicate își propun să combată abandonul școlar – una dintre principalele probleme ale societății românești.
E-commerce
Antreprenorii care au mizat pe online au avut cel mai mult de câștigat în ultimele 18 luni, ca urmare a schimbărilor survenite în comportamentul de consum al românilor. Astfel, numărul comenzilor în perioada ianuarie – septembrie 2021 a crescut cu 54% față de anul precedent, în timp ce în valoarea comenzilor plasate s-a întregistrat o creștere de 76% YOY, arată datele MerchantPro, platformă ce oferă soluții Saas pentru eCommerce.
Servicii
Mastercard a completat „Pachetul pentru Digitalizarea Afacerii tale” cu o nouă suită de soluții pentru accelerarea transformării digitale a afacerilor antreprenoriale și a întreprinderilor mici și mijlocii din România, ce își realizează operațiunile financiare prin cardurile Mastercard Business emise de instituții financiare licențiate în România.
Benefito Mobile, prima cartelă prepaid de telefonie mobilă din România care se reîncarcă prin cumpărături în magazin (fizic sau online), reprezintă o soluție nouă și inovatoare pentru industria de retail, ce funcționează ca sistem de fidelizare. Cum funcționează? Consumatorii își fac cumparăturile obișnuite la partenerii Benefito Mobile (magazine fizice sau online) și primesc bonus sub formă de credit pe cartelă. În plus aceștia scapă de grija reîncărcărilor lunare.
Kangoopack, companie care oferă soluții integrate de ambalare, a înregistrat în primul semestru din anul 2021 o creștere organică de 60% comparativ cu prima jumătate a anului trecut.
Spectro:o, lider în dezvoltarea și furnizarea de soluții de afișaj digital pentru Retail, susține digitalizarea companiilor din retailul românesc prin soluții de afișaj digital ce personalizează experiența de cumpărare in-store. Printr-o platformă digitală intuitivă, Spectro:o ajută companii din domenii precum Retail, HoReCa, Pharma și Producție să gestioneze și să distribuie conținut multimedia pe un număr nelimitat de ecrane.
Analize
În luna septembrie 2021, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 37 de magazine. Astfel, în luna septembrie 2021, retailerii care au inaugurat magazine sunt: Profi, Lidl, Kaufland, PENNY, Carrefour și MEGA IMAGE.
News from Romania
O sinteză a principalelor titluri din piața locală de retail & FMCG & eCommerce, în limba engleză: Romanian FMCG Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian FMCG Retail Market and FMCG industry, in September 2021, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B publication in online, in Romania, from retail & FMCG niche.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail