Sinteza săptămânii 1 – 5 iunie 2015

Recomandare retail-FMCG.ro: În acest an, compania ALCEDO împlineşte 25 de ani de activitate pe piaţa din România.

Retail

hypermarketcartOdată cu inaugurarea celui de al 300-lea magazin PROFI de la Timişoara, pe 29, 30 și 31 mai, a apărut o nouă localitate pe harta PROFI, Orașul PROFI si o suită de evenimente dedicate timişorenilor. Alte 6 noi magazine au fost adăugate reţelei PROFI, care număra în prezent 306 unităţi.

Credit foto: Shutterstock

Din 1 iunie, timp de o săptămână, clienţii Lidl pot găsi în toate magazinele reţelei o varietate de produse ce vor aduce mai aproape gusturile şi aromele produselor italiene, în cadrul Săptămânii Italiene la Lidl.

Lidl demarează campania „ComPETiția pentru un viitor mai bun”, un proiect cu o largă acoperire națională care are ca scop educarea și implicarea românilor în colectarea selectivă a deșeurilor de ambalaj, cu precădere a celor de tip PET.

Carrefour a deschis, în aceasta săptămână, un nou supermarket Market, în București, ridicând numărul total de magazine în acest format la 96.

Începând cu 1 iunie 2015, clienții hipermarketului cora de pe Șoseaua Alexandriei, din Bucureşti, îşi pot achita cumpărăturile la casă direct de pe smartphone, prin aplicația mobilPay Wallet.

BILLA România a câștigat un Bronze Effie Award în cadrul celei de-a XII-a ediții a concursului ce premiază eficiența în publicitate, Romanian Effie Awards.

Negocierile privind fuziunea între Royal Ahold (Olanda) şi Delhaize Group (Belgia) progresează, iar cei doi retaileri vor să ajungă luna aceasta la un acord, care va duce la crearea unui gigant cu vânzări de peste 60 miliarde de dolari.

FMCG

Panovia, compania ce produce şi distribuie produse de patiserie şi panificaţie congelată pentru segmentul retail şi HORECA la nivel naţional, aniversează anul acesta 10 ani de activitate pe piaţa patiseriei congelate din România,

Începând din această săptămână, acțiunile Albalact sunt tranzacționate pe piața reglementată şi administrată de Bursa de Valori București.

Redd’s inovează încă o dată gama de opţiuni pe care acestea le au în materie de bere, prin lansarea unei arome unice, inconfundabile prin notele proaspete şi răcoritoare: Redd’s Light.

Piața neagră de alcool din România este în continuă creștere, ajungând să reprezinte peste 90% din totalul pieței și să aducă statului un prejudiciu de aproximativ 2 miliarde de euro pe an.

Studii

Volumul de retail din România a crescut cu 8,1% în aprilie, comparativ cu perioada similară din 2014, cel mai semnificativ avans înregistrat în Uniunea Europeană, arată datele prezentate miercuri de Oficiul European de Statistică (Eurostat).

O nouă tendinţă marchează domeniul retailului, indiferent că este vorba de bunurile de larg consum, produse alimentare, farma, auto, şi anume reducerea aproape la jumătate a timpilor de producţie pentru materialele de marketing adresate atât consumatorilor de masă, cât şi partenerilor şi reţelelor de distribuţie.

Cel mai recent studiu ROADS, realizat de către IAB Romania si PwC Romania, arată că piața de publicitate online din România a crescut cu 7%, în 2014.

Initiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, a lansat cea de-a XIX-a ediție a Media Fact Book, singura analiză care oferă o radiografie obiectivă și completă a industriei de media din România.

Servicii

TransferGo introduce, pentru prima data în lume, primul serviciu de transfer internaţional de bani cu plata în avans pentru întreprinderi mici şi mijlocii.

Conform unui act normativ publicat recent în Monitorul Oficial, valorea tichetelor de masă a crescut de la 9.35 lei la 9.41 lei. Modificările au intrat în vigoare începând din luna mai, pentru comenzile acestei luni, Up România (fostul Chèque Déjeuner) fiind pregătit să emită tichetele de masă cu noua valoare.

Sodexo, jucător de top pe piața românească a tichetelor, intră în parteneriat cu rețelele de magazine Carrefour, Mega Image și Profi, în cadrul cărora consumatorii vor putea utiliza cardurile de masă Gusto Pass.

Acest articol a fost redactat de pe noua tabletă Krüger&Matz EDGE1082Detalii despre toate produsele Krüger&Matz găsiţi aici.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 1 – 5 iunie 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: