Sinteza săptămânii 13 – 17 mai

retail-fmcg-logoPremium:

Retailerii români în social media. Bilanțul anului 2012. Un studiu efectuat de către MediaIQ.

Retail intern:

cora România a dat startul celei de-a doua ediții a Sărbătorii Pâinii, eveniment care se desfășoară în toate cele 10 hipermarketuri din rețea, începând cu data de 17 mai.

Mega Image deschide două magazine Shop&Go şi urmează să mai deschidă 9 magazine noi pana la finalul lunii mai.

Consiliul Concurenţei a dat publicităţii un comunicat potrivit căruia Tribunalul Bucureşti a confirmat irevocabil legalitatea amenzii aplicate de Consiliul Concurenţei societăţii comerciale Billa România, în anul 2008, pentru furnizarea de informaţii inexacte/incomplete.

Selgros România a lansat prima campanie de imagine integrată, sub sloganul “Selgros. Merită”, care aduce companiei poziţionarea – “tot ce contează, începând cu cea mai bună carne” – pornind de la unul dintre cele mai mari avantaje pe care Selgros îl oferă clienţilor săi: carmangeriile proprii, prezente în fiecare dintre cele 19 magazine.

Carrefour a lansat colecția sa de haine pentru sezonul de vară 2013 sub brandul propriu, TeX.

BILLA România și-a deschis porțile pentru copiii de la British School of Bucharest.

FMCG:

MAGGI, unul dintre cele mai importante branduri culinare din România şi care face parte din portofoliul Nestlé, a fost desemnat brandul numărul 1 în topul brandurilor de produse alimentare în urma cercetării realizate de către Kantar Worldpanel.

Potrivit studiului organizat de către Editura Reader’s Digest în perioada 2006-2013, Untdelemn de la Bunica a fost votată ca fiind marca de ulei de gătit în care românii au cea mai mare încredere.

Noua campanie Lay’s „Hai la duelul Lay’s” îi are ca protagoniști pe Cabral și Puya, care sunt prezentați în diverse ipostaze ale duelului pentru ultimul Lay’s din bol.

Rezultate financiare FMCG:

PPD România, cel mai mare distribuitor de produse de alcool premium si super-premium de pe piaţa locală şi partener al renumitului producător de băuturi spirtoase, Diageo, anunță venituri în creștere cu 15% față de anul trecut.

RIO BUCOVINA, liderul apei plate îmbuteliate din capitală şi al treilea jucător la nivel naţional, a încheiat anul 2012 cu o creştere a cifrei de afaceri de 19% faţă de anul precedent.

Farmec Cluj-Napoca a înregistrat vânzări de 28,9 milioane de lei în primele trei luni ale anului, în creştere cu 9% față de aceeași perioadă a anului trecut, această evoluție aliniindu-se estimării de creștere a companiei pentru anul 2013.

Evenimente:

Opt speakeri de top din România și invitații lor vor vorbi la cea de-a doua ediție e evenimentului “Leadership Summit

În data de 23 mai 2013, Business Days organizează la București seminarul intitulat “Excellence in Quality and Process Improvements” în colaborare cu Asociația Americană Lean Six Sigma și Ascendis Process Management.

Studii:

Valoarea totală raportată a pieței de publicitate online din România în 2012 a fost de 98,6 milioane de lei, conform celui mai recent studiu ROADS, realizat de către PwC România și IAB România.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,831 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 13 – 17 mai

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: