Sinteza săptămânii 16 – 20 septembrie

Premium

Alături de expansiunea mai mult sau mai puţin agresivă, retailerii din România au început să pună accentul şi pe inovaţie, pe fondul concurenţei puternice, adică, mai concret, să dezvolte în România concepte de magazin cu totul şi cu totul noi sau să implementeze alte concepte care au avut deja succes pe alte pieţe.

retail-fmcg-logoRetail intern

Începând cu săptămâna trecută, revista noastră lansează un articol săptămânal, în limba engleză, ce adună cele mai importante ştiri ale săptămânii din retailul autohton.

După lansarea din ianuarie 2013 a primului său Concept Store Mega Image va lansa în această săptămâna un nou concept, AB COOL FOOD.

După ce la finalul lunii august 2013, Managing Directorul Francois Melchior de Polignac a plecat de la conducerea Carrefour România, alte două schimbări la vârf au avut loc în cadrul companiei.

Reţeaua Mega Image a ajuns săptămâna trecută la 250 de magazine deschise în România: 150 sub brandul Mega Image şi 100 sub brandul Shop&Go.

Carrefour lansează un catalog special prin care încurajează consumatorii să consume produse românești.

PROFI a deschis încă un magazin în municipiul Brăila, ajungând astfel la 174 de unităţi în întreaga ţară.

Lidl a inaugurat un magazin nou construit la Cluj-Napoca, reţeaua sa din România însumând în prezent 163 de magazine.

A început școala. Carrefour și cora au oferit ghiozdane și rechizite copiilor din orașele unde cele două rețele sunt prezente

PROFI a implementat primul sistem video centralizat care permite atat supravegherea permanenta a magazinelor in timp real, cat si cercetarea retroactiva a anumitor evenimente.

FMCG

În 2013, compania Hochland România, liderul pieţei brânzeturilor, marchează 20 de ani de prezență pe piața locală a mărcii Hochland.

PepsiCo aduce în România celebrul brand de băuturi energizante Rockstar Energy Drink, ce va fi disponibil începând cu luna septembrie.

HEINEKEN România a publicat cea de-a patra ediţie anuală a Raportului de Sustenabilitate, arătând progresul companiei în toate ariile agendei „Brewing a Better Future”.

Johnnie Walker a lansat programul global de condus acasă în siguranță, ca parte din campania sa pentru consum responsabil, Join the Pact.

Studii

Conform unui studiu MasterCard, milioane de persoane din Europa nu beneficiază de servicii financiare sau beneficiază într-o măsură limitată.

Ambalajele de carton sunt în topul preferințelor consumatorilor și producătorilor din industria alimentară, conform celui de-al cincilea sondaj bienual de mediu efectuat de către Tetra Pak.

Servicii

Algernon propune cea mai eficientă soluție pentru inscripționările pe textile.

Compania Mobuy Solutions lansează pentru utilizatorii de smartphone-uri din România aplicaţia mobuy, prin intermediul căreia aceştia pot beneficia de reduceri la cumpărături.

Evenimente

Editia a treia a IAB Forum Romania, evenimentul de referinta al industriei locale de publicitate online, va avea loc pe 1 octombrie 2013, la White-Club Bucuresti.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la nesletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 16 – 20 septembrie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: