ZaharulOradea

Sinteza săptămânii 18 – 22 martie

Intern:

În perioada 3-4 aprilie, va avea loc cea de-a 10-a ediție din suita de evenimente Business Days, dedicată antreprenorilor, managerilor, întregii comunități de afaceri locale și regionale. Evenimentul Oradea Business Days este primul eveniment din acest an din seria celor patru.

După ce în luna noiembrie 2012 Grupul Auchan a achiziționat de la METRO GROUP hipermarketurile real din Polonia, Rusia, România şi Ucraina, Consiliul Concurenţei a anunţat în această săptămână că analizează operaţiunea de concentrare economică prin care Auchan România SA preia controlul asuprareal,- Hypermarket România SRL.

Mega Image închide luna martie cu patru magazine noi, toate deschise sub brandul Shop&Go

cora România a deschis alături de Green Group, spațiile de reciclare coraVerde în toate cele 10 magazine ale sale.

După anunţul de la începutul lunii februarie 2013 potrivit căruia SC Cargill Oils SA a încheiat un acord cu SC Expur SA pentru vânzarea activelor sale de presare, rafinare şi îmbuteliere din România, Consiliul Concurenţei a anunţat în această săptămână că analizează operaţiunea de concentrare economică ce se va realiza prin această achiziţie.

Kraft Foods România, parte a Mondelēz International, a lansat Prăjitura Barni cu 45% mai mult conţinut de fructe în umplutură.

Lay’s, gama de chipsuri aparţinând PepsiCo, relansează gama Lay’s Rumeniți în Cuptor – singurele chipsuri coapte din România.

Producătorul conservelor din carne de vită Ardealul a iniţiat o investigaţie la adresa furnizorilor de materie primă cu privire la suspiciunea că doua loturi de conserve de vita conţin carne de cal, iar în această săptămână a revenit cu câteva precizări.

Dove a lansat aplicația de Facebook ”Dăruiește frumusețe!”, o inițiativă ce reprezintă un pas important în misiunea brandului de a redefini feminitatea și de a da valoare frumuseții naturale.

Discover The New TSAR este noua campanie Alexander Vodka semnată Papaya Advertising.

Internaţional:

Creștere semnificativă a veniturilor Auchan în 2012, în special datorită operaţiunilor din Europa de Est și Asia.

METRO Cash & Carry și-a continuat creșterea vânzărilor, în anul financiar 2012, prin expansiunea rețelei sale internaționale, care cuprinde 29 de țări. În 2012, vânzările au crescut cu 1,7%, ajungând până la 31,6 miliarde Euro.

Premium

La ce nivel au ajuns promoţiile personalizate, cât de inedite sunt unele experienţe la cumpărături, cum poţi stimula consumatorii să testeze un produs nou sau cum mai pot fi folosite aplicaţiile mobile sunt câteva dintre inovaţiile din retail în 2012.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,056 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 18 – 22 martie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: