Sinteza săptămânii 26 – 30 martie

Producatorul COSELI întâmpină în acest an Paştele cu o serie de produse noi în gama “Pentru bucataria ta!” şi anume Praf de copt şi Zahar vanilinat (disponibil până acum doar la plic de 50 grame). Alături de aceste două produse este lansată şi Ciocolata de post cu cremă de rom.

Compania Selgros continuă proiectul de modernizare a tuturor magazinelor sale din România. În această săptămână Selgros a relansat magazinul său din Bacău, amenajat după un concept nou, într-un format prietenos şi accesibil pentru clienţi.

Grupul Carrefour în România şi societatea Angst au deschis cel de-al treilea magazin de proximitate sub sigla Carrefour Express, pe B-dul Ion Mihalache, nr.104, sector 1, Bucureşti.

real,- le a rambursat sub forma unui voucher de cumparaturi valoarea TVA-ului tuturor clientilor care şi-au efectuat cumparaturile în ziua de 28 martie 2012.

Mega Image a deschis cel de-al 122-lea supermarket al retelei, ce va fi situat in cartierul Drumul Taberei din Bucuresti, respectiv in Piata Moghioros (bd. Drumul Taberei nr 40-44).

METRO Cash & Carry România lansează prima campanie de promovare a brandului propriu de produse Fine Food. Gama Fine Food cuprinde peste 400 de produse alimentare, iar gama Fine Dreaming peste 100 de produse nealimentare.

Comercianţii online au la dispoziţie un nou instrument care să-i ajute să diminueze riscul de fraudă pentru tranzacţiile online, odată cu introducerea de către MasterCard a sistemului de scoring pentru monitorizarea fraudelor la comercianţi (Expert Monitoring Fraud Scoring for Merchants).

Cheltuielile pentru bunuri de larg consum (FMCG) au crescut cu 5,4% în monedă naţională în 2011 faţă de anul 2010. Creşterea a fost generată în principal de nivelul inflaţiei, în timp ce volumul scade cu aproximativ 1%, conform unui studiu GfK România.

Tribunalul Constanţa a aprobat cererea de intrare în insolvenţă a companiei Murfatlar România, unul dintre principalii producători locali de vin.

Orkla Foods lansează o nouă campanie de imagine pentru Tomi.

Spornic lansează în această primăvară promoția națională “Bucătărisești cu spor, câștigi de zor!”, adresată tuturor consumatorilor săi. Promoția se desfășoară atât în comerțul tradițional, cât și în retail-ul modern și se aplică la sticla de ulei Spornic de 1 litru.

Campania de imagine “Gătesti povești de familie”lansată de MAGGI, a început la 1 martie 2012 şi este comunicată la nivel naţional prin spot TV, machete de presă, activități online şi PR.

SMARK, comunitatea profesionistilor de marketing din Romania, anunta lansarea unui nou serviciul de recrutare pentru departamentele de marketing –MkJob.

Kraft Foods România lansează noile cutii de praline I Love Milka şi Milka Thank You şi aduce în atenţia consumatorilor noi combinaţii surprinzătoare.

Tetra Pak, lider în domeniul solutiilor de procesare și ambalare a alimentelor, prezintă în cadrul Anuga FoodTec (Koln, Germania), patru soluții inovatoare care se adaugă portofoliului său de ambalaje din carton, pentru a întări performanța de mediu a celor mai importante dintre produsele sale.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 26 – 30 martie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: