Sinteza săptămânii 29 aprilie – 3 mai

retail-fmcg-logoIntern – retail:

Grupul Carrefour în România a anunțat la finalul lunii aprilie intrarea în rețeaua Express a patru noi magazine de proximitate în franciză, prin colaborarea cu partenerul său, Angst. Numărul de unități în acest format se ridică la 23, dintre care 3 magazine operate in sistem integrat și 20 în franciză.

Cu un design inspirat din conceptul Penny Ambiente, noul magazin Penny Market, deschis la finalul lunii aprilie în Sânnicolau Mare, judeţul Timiş, este cel de-al 137-lea magazin al reţelei.

Intern – FMCG:

Agenția de creație Lowe&Partners şi agenția de mobile marketing Mobile Works au adus primul proiect de Augmented Street Art din România, în cadrul campaniei Beck’s, “Vezi dincolo de etichetă”.

real,- Hypermarket a lansat în magazinul real,- din AFI Palace Cotroceni, în exclusivitate pentru România, o nouă gamă de vinuri premium şi super-premium, provenite din podgoria Katarzyna Estate.

Începând cu această lună, Carpathian Beef, primul brand local de vită maturată, produs de Doly-Com, cel mai mare ambalator de carne proaspătă din România, este disponibil şi pentru clienţii reţelei de hypermarket-uri Carrefour.

Johnnie Walker, cel mai mare brand de Scotch whisky din lume, anunță lansarea unei campanii promoționale inedite, prin care 6 consumatori români vor beneficia de o experiență unică: o cursă la bordul mașinii Join the Pact Caparo T1, alături de dublul campion mondial de Formula 1, Mika Häkkinen.

Evenimente:

Concluzii după evenimentul Brands & Communities 2013 – Grow your audience.

Pe 15 și 16 mai are loc Marketing Research Conference 2013, cel mai important eveniment al industriei locale de cercetare de piață, ajuns la ediția a patra.

Studii:

Bugetul alocat sărbătoririi Paștelui a fost mai mic, comparativ cu cel de anul trecut.

Servicii:

Compania Magister Software a lansat oficial noul program de certificare pentru companiile partenere. La eveniment au participat 30 de companii – parteneri cu vechime în rețeaua Magister, dar și nume noi, interesate de noul program de certificare.

Eurodac Automation finalizează proeictul Fabrica de Miere “Casa Mierii”, din localitatea Ciulnița județul Ialomita, în luna aprilie a anului 2013. Acesta este deja al doilea proiect de acest gen, al companiei Eurodac Automation.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 29 aprilie – 3 mai

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: