Sinteza săptămânii 7 – 11 iulie

PREMIUM – Piața de vinuri din România – tendințe și previziuni

Penny Market (1)Retail

Rewe România,operatorul magazinelor de tip discount Penny Market şi XXL Mega Discount, va deschide mâine, 9 iulie, la Reşiţa, magazinul cu numărul 150 al reţelei din România.

Mega Image a deschis un magazin în Comuna Ciorogârla, județul Ilfov, reţeaua sa din România ajungând la 319 unităţi.

Loteria Română şi Carrefour România lansează noul tip de Loz Carrefour în variantă răzuibilă, disponibil începând din această săptămână în toate hipermarketurile Carrefour și în agențiile loto din toată ţara.

FMCG

Compania Hochland lansează platforma www.cascavalulhochland.ro, dedicată uneia dintre cele mai reprezentative game din portofoliului său: Caşcavalul Hochland.

La începutul lunii iulie, Coccolino relansează gama denumită până acum Sensations sub numele Coccolino Creations, cu o formulă îmbunătăţită.

Lansări produse: Iaurtul Zuzu Max – un iaurt dedicat bărbaţilor – şi noile game Lady Speed Stick Pro5in1 și Mennen Speed Stick X5 (P)

Studii

Studiul realizat de către Millward Brown România, în luna mai 2014, arată că aceleași produse pot fi în medie mai ieftine cu până la 25% în magazinele online decât în magazinele clasice (offline).

GfK a lansat un studiu – analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2014. România are una dintre cele mai mari rate de creștere din Europa la închirierea și vânzarea de spații comerciale.

Studiu efectuat de către Gfk România la solicitarea Asociației Berarii României: berea este principala băutură a bărbaților români și atunci când sărbătoresc victoria echipei favorite.

Cele mai mari volume de conversații, în online, au fost generate în intervalul 1-10 iunie 2014 de concursurile organizate de brandurile de lactate pe paginile de Facebook, conform analizei realizată cu ajutorul ZURF, instrument deținut de Exact Cercetare & Consultanță,

În perioada 4-12 iunie 2014, cu ajutorul ZURF, instrument deținut de Exact Cercetare & Consultanță, au fost analizate reacțiile consumatorilor din mediul online cu privire la activitatea online, dar și offline a brandurilor de cosmetice.

Servicii

GfK lansează GfK Echo, o soluție de cercetare pentru companiile din domeniul serviciilor. Noul instrument permite transmiterea feedback-ului clienților în timp real, îmbinând informații legate de tranzacțiile derulate de aceștia cu cele legate de experiența pe care au avut-o în utilizarea serviciilor.

MasterCard desfășoară pe durata acestei veri campania de comunicare “Beneficiile pe care le ai când plătești cu cardul tău în afara țării”, campanie ce îi vizează pe românii care călătoresc în străinătate.

Prin aplicația inovativă și cardurile ”co-branded” pentru partenerii comerciali mici și mijlocii, Lyoness se axează în acest an pe acţiuni de fidelizare a clienților. Extinderea rețelei internaționale de IMM-uri este, începând cu anul 2014, unul din obiectivele strategice ale grupului Lyoness.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,919 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 7 – 11 iulie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: