Reţeaua de magazine Kaufland, aparţinând Schwarz Group, a deschis un nou magazin in Vaslui. Kaufland Vaslui este cel de-al 63-lea magazin din România al reţelei germane şi al cincilea deschis în acest an.
În această săptămână METRO Cash & Carry România a anunţat că Dl. Marc Carena va prelua funcţia de Director Management Clienţi METRO Cash & Carry România, ca succesor al D-lui Claude Sarrailh. Acelaşi retailer şi-a anunţat programul magazinelor sale din luna aprilie, inclusiv perioada Sarbătorilor de Paşte 2011.
real,- Hypermarket Romania a introdus noi articole marca proprie, in cadrul gamelor TiP si real,- QUALITY, largind astfel sortimentul de cereale pentru mic dejun, pentru a raspunde cerintelor consumatorilor care doresc sa se orienteze spre un stil de viata cat mai sanatos.
Ursus Breweries a inaugurat pe 30 martie 2011 lucrarile de re-construcţie si amenajare a mini-unităţii de producţie „Fabrica de Bere URSUS” din Cluj-Napoca. Deschiderea mini-unităţii de producţie a berii este programată pentru începutul verii lui 2011.
Internaţional:
Rewe Group a implementat conceptul “Ambiente” în reţeaua sa de magazine tip discount, Penny, din Cehia, iar în Germania a lansat primul magazin online, Rewe-online.de, ce foloseşte un sistem de tip “click & collect”.
Germanii de la Schwarz Group intenţionează sa-şi extindă lanţul de magazine tip hard-discount Lidl din Bulgaria la 40 de magazine, în termen de câteva luni, de la nivelul actual de 30 de puncte de vânzare.
Filiala Auchan din Rusia va deschide în 2011 patru noi hipermarketuri şi un magazin Raduga, formatul de discount la retailerului francez.
Metro Group a anunţat că intenţionează să deschidă 10 magazine noi în Polonia, în 2011, iar până la sfârşitul anului 2011, retailerul german se va decide cu privire la vânzarea lanţului de hypermarketuri Real. La data de 31 decembrie 2010, Real opera un total de 429 hypermarketuri în tări precum: Germania, Polonia, România, Turcia, Ucraina şi Rusia.
Walmart a redeschis 12 din cele 24 de magazine Seiyu pe care a fost forţat să le închidă după cutremurul şi tsunamiul care au lovit arhipelagul nipon la 11 martie, iar pe de altă parte, retailerul american işi va accelera expansiunea în China, intenţionând să crească rata de penetrare în oraşele mai mici.
Tesco a fost desemnat cel mai valoros brand de retail din Marea Britanie într-un raport global, furnizat de Interbrand.
Site-ul socialbakers.com a publicat de curand un top al brand-urilor din industria FMCG (bunuri de larg consum) prezente pe Facebook, un sector foarte puternic şi în termeni de fani pe reţeaua de socializare Facebook.