Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 13 – 17 noiembrie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 13 – 17 noiembrie 2017.

PREMIUM: În timp ce e-commerce-ul reprezintă aproximtiv o zecime din totalul de 28 de trilioane de dolari al pieței globale de retail, acesta crește atât de repede încât influențează creșterea pieței de retail.

Compania ROPECO, principalul furnizor local de soluții și echipamente în domeniul procesării de numerar, dezvoltă şi promovează pe piaţa din România soluţii self-service dedicate sectorului de retail, unele dintre ele realizate in-house.

retailRetail

Auchan se angajează să păstreze intacte interesele salariale ale celor 10.000 de angajaţi ai săi, ca urmare a aprobării noilor prevederi de modificare a Codului Fiscal, ce vor intra în vigoare la data de 1 ianuarie 2018.

Credit foto: Shutterstock

Lidl continuă procesul de expansiune în România prin construcția unui nou centru logistic la Roman, în conformitate cu cele mai noi standarde în sustenabilitate.

Pe 30 septembrie, anul financiar 2016-2017 s-a încheiat, pentru dm drogerie markt România cu o creștere suplimentară a cifrei de afaceri anuală brută cu 18% mai mare decât în anul precedent.

Crazy Days – 3 zile cu preţuri razna (18 -20 noiembrie)

Profi a deschis șase noi magazine săptămâna aceasta în Bacău, București, Belcești, Melinești, Piatra Neamț și Moldovița, rețeaua națională ajungând la 665 de unități.

Carrefour România a deschis pe 16 noiembrie, primul supermarket din Valea Calugărească, județul Prahova, ajungând astfel la un număr de 222 de supermarketuri la nivel național.

Carrefour România lansează o nouă campanie de brand de angajator,  „Lumea Carrefour”, prin care își propune să arate ce înseamnă oportunitatea de a lucra pentru unul dintre cei mai mari și atractivi angajatori din retailul românesc și european.

Penny Market și Habitat for Humanity România au finalizat lucrările de renovare și consolidare a dispensarului din localitatea Nicolae Bălcescu, județul Bacău.

Finala celei de-a noua ediții „Arena Bucătarilor” va avea loc la București, pe 18 noiembrie 2017, în pavilionul Selgros, sectorul C6, din cadrul târgului RomHotel la Romexpo.

METRO Cash & Carry România deschide sezonul Sărbătorilor de iarnă cu Miracolul Afacerii Tale, un proiect special organizat pe Strada Franceză din București, deschiderea oficială fiind marcată de un eveniment, ce va avea loc în data de 17 noiembrie 2017.

FMCG

Grupul Bel, lider mondial pe segmentul mărcilor de brânză feliată, a lansat pe piaţa din România brânza topită Văcuţa Veselă® cu 0 (zero) E-uri.

În apropierea sărbătorilor, Absolut Vodka lansează o nouă ediție limitată cu un design interactiv, Absolut UNCOVER pe culoarea albastru cobalt care ia forma unui ambalaj detașabil.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă extinderea în Moldova şi inaugurează primul magazin Gerovital din Galaţi, acoperind strategic întreaga regiune estică a ţării, iar rețeaua ajunge la 12 unități.

Conform studiului anual realizat de Havas Media, se constată un nivel de consum similar de sucuri de fructe și o creștere a nivelului de consum în ceea ce privește sucurile de legume și mousse-urile.

Vascar, unul dintre principalii producători de preparate de carne și conserve din România, anunță o creștere de 8% a cifrei de afaceri la mezeluri în trimestru 3 al acestui an, față de aceeași perioadă a anului 2016.

E-commerce

pentruanimale.ro, cel mai vechi magazin online specializat cu hrană pentru animale şi produse de îngrijire a animalelor, din România, a pregătit în acest an, de Black Friday, stocuri mari pentru mai mult de 500 de produse, cu promoții ce vor include reduceri de până la 80%

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,914 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 13 – 17 noiembrie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: