Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 17 – 21 mai 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 17 – 21 mai 2021.

Reprezinți o companie care furnizează servicii, soluții și echipamente pentru retail și pentru companii, în general?
Înregistrează-ți compania în platforma B2B Meetings, unde vei putea să-ți prezinți afacerea și unde vei putea solicita, programa și desfășura întâlniri de business.

retailRetail

În prezent, aproximativ 150 de articole din oferta Auchan conțin sistemul de etichetare Nutri-Score, o treime dintre acestea fiind produse de origine locală.

Începând cu 21 mai 2021, magazinele Auchan au demarat programul național Rabla pentru electrocasnice, care vizează colectarea deșeurilor de echipamente electrice și electronice.

Mega Image a continuat să-i inspire pe consumatori să facă alegeri echilibrate pentru o alimentație sănătoasă și, începând cu luna mai, a lansat sistemul Nutri-Score pentru produsele marcă proprie, un sistem independent de etichetare, care clasifică produsele alimentare pe baza informațiilor nutriționale.

Primul centru de vaccinare drive-through anti-covid-19 din Sectorul 4 al municipiului București se deschide miercuri la prânz, în parcarea METRO Berceni din Bulevardul Metalurgiei, nr. 130A. Tot la acest capitol, începând din această săptămână, persoanele care vin la cumpărături la hipermarketul cora Pantelimon au și opțiunea de a se vaccina anti-Covid-19 în centrul drive-through amenajat în parcarea centrului comercial.

Pentru al doilea an consecutiv, Lidl și Federația Fundațiile Comunitare din România a continuat să susțină cele mai bune soluții locale la provocări din educație și mediu, dând startul la finanțări nerambursabile în noi orașe: Bacău, Baia Mare, Constanța, Ploiești și Timișoara. Retailerul a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în Snagov, județul Ilfov, pe data de 27 mai 2021.

Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de METRO Cash&Carry România, a continuat să se extindă într-un ritm alert în primele luni ale anului, ajungând să numere peste 1.500 de magazine în toată țara.

FMCG

L’Oréal România a adoptat o serie de măsuri pentru a contribui la reducerea poluării, îmbunătățirea calității aerului în România și sprijinirea comunităților, ca parte din planul global de sustenabilitate al companiei, „L’Oréal for the Future”.

NIVEA a realizat un studiu despre atingerea umană înainte și în timpul pandemiei COVID-19, iar rezultatele acestuia dezvăluie faptul că oamenii simt tot mai mult lipsa atingerii fizice și se confruntă cu singurătatea.

Prefera Foods, unul dintre cei mai mari jucători pe piaţa conservelor din România, a lansat brandul Unfished, o categorie nouă și inovatoare de produse vegetale, alternative la pește.

Nestlé și-a reconfirmat angajamentul de a îmbunătăți calitatea vieții oamenilor din întreaga lume și de a contribui la un viitor mai sănătos prin lansarea primei cărți de rețete sănătoase realizate de părinți pentru părinți în cadrul Inițiativei Nestlé for Healthier Kids.

Consiliul Concurenţei a anunțat că a autorizat tranzacția prin care Aaylex System Group SA, parte din Grupul Aaylex, grup ce activează pe piața producției și distribuției de carne de pui sub brandul Cocorico, a preluat compania Banvit Foods SRL din judeţul Ialomiţa.

Mondelēz International a publicat Raportul Snacking Made Right 2020, evidențiind modul în care abordarea diferențiată a companiei față de ESG (Environmental, Social and Governance – Mediu, Social și Guvernanță) generează progres la nivel global în ceea ce privește obiectivele ambițioase pentru 2025 și creează valoare pe termen lung pentru companie și comunități.

Poiana a lansat noua campanie a brandului, „Viața se întâmplă acum!”, prin care le reamintește oamenilor să fie prezenți în propria lor viață și să aprecieze toate lucrurile bune de care sunt înconjurați.

Food Service Retail

Nespresso a implementat o nouă strategie de distribuție în România, aliniată cu strategia globală a companiei, care presupune colaborarea cu Groupe SEB și De’Longhi, producători ai espressoarelor Nespresso, pentru distribuția acestora către partenerii din segmentul electro-retail.

Platforma de comenzi și livrări rapide foodpanda România a anunțat integrarea unor noi funcționalități în aplicație: comanda de grup, ce permite opțiunea ca mai mulți utilizatori să se alăture aceleiași comenzi, tips pentru livrator – posibilitatea de a oferi bacșis pentru livratori direct din aplicație, dar și secțiunea de recompense (rewards) pentru utilizatori.

Premier Restaurants România, operatorul restaurantelor McDonald’s în România, demarează o nouă campanie de recrutare la nivel național. În cadrul acestei campanii, compania angajează peste 1.000 de persoane în toate orașele în care este prezentă, printre care București, Constanța, Brașov, Cluj-Napoca, Timișoara, Oradea, Sibiu sau Iași, inclusiv pentru noile deschideri deja anunțate, precum Zalău.

E-commerce

Principalele concluzii ale lui Ajit Sivadasan, Global Head, Online Sales Lenovo, din interviul pentru publicația de business retail-FMCG.ro, realizat în cadrul Bucharest Tech Week, eveniment care s-a desfășurat toată săptămâna.

Analize retail & FMCG

Directiva UE 2019/633 privind practicile comerciale neloiale dintre întreprinderi, în cadrul lanțului de aprovizionare agricol și alimentar, a fost transpusă în România în proiectul de lege L49/2021, un proiect modificat substanțial de Parlament, care dacă va fi adoptat în această formă, va schimba o mare parte din comerțul local și va afecta producătorii locali.

Evenimente

În această săptămână a avut loc cea de-a V-a ediție a celui mai îndrăgit festival dedicat tehnologiei și inovației din România, Bucharest Tech Week. Festivalul care transformă de cinci ani Bucureștiul în capitala tehnologiei s-a desfășurat anul acesta în perioada 18 – 23 Mai 2021, ONLINE, Live, pe platforma MyConnector.

Câștigătorii Votat Produsul Anului 2011 Pentru Inovație au fost anunțați și premiați în cadrul Galei digitale de decernare a premiilor. Astfel, competiţia a celebrat a 12-a ediţie în România, 20 de produse fiind declarate câștigătoare în urma votului consumatorilor, acestea primind dreptul de a folosi eticheta Votat Produsul Anului în toate materialele de comunicare și pe ambalaj, timp de 12 luni, începând cu luna mai 2021.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *