Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 30 august – 3 septembrie 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 30 august – 3 septembrie 2021.

Pe 15 septembrie 2021, va apărea cel de-al doilea număr OrDeLi, unde puteți citi totul despre ORganizare, DEsign, Smart & fine LIving, cu accent pe “SMART”.

Fii printre primii care primesc noutățile numărului 2 din OrDeLi și abonează-te la newsletter aici:

www. ordeli.ro/subscribe

retailRetail

În luna august 2021, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 23 de magazine. Retailerii care au inaugurat magazine în luna august sunt: Profi, Lidl, Mega Image și Carrefour. Lidl a trecut de pragul de 300 de magazine în luna august.

PROFI, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a inaugurat în luna august 2021 un număr de 9 magazine.

Dintre cele 9 magazine deschise în luna august 2021, o unitate este în format Standard (supermarket), două sunt în format City, formatul de proximitate, mai restrâns ca suprafață de vânzare și șase unități sunt în format Loco, formatul dedicat zonei rurale.

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în Sibiu, pe data de 2 septembrie 2021. Acesta este cel de-l 305-lea magazin al rețelei naționale.

Kaufland România este primul retailer care deține o infrastructură de automate de reciclare la nivel național. Din ianuarie și până în prezent peste 1 milion de clienți au folosit automatele puse la dispoziție de Kaufland România, reciclând peste 5.700.000 de ambalaje.

Mega Image susține pentru al optulea an producătorii locali de legume și fructe prin programul „Gusturi românești de la gospodari”. În prezent, din program fac parte peste 220 de producători individuali și cooperative care cultivă responsabil legume și fructe doar în sistem tradițional, direct pe sol, pe o suprafață totală de peste 140 de hectare de solarii și de peste 300 de hectare de livezi în întreaga țară.

FMCG

Farmec, una dintre cele mai mari companii românești din piață, a înregistrat o cifră de afaceri de 135 milioane de lei în primele șase luni din acest an, în ușoară creștere față de aceeași perioadă a anului trecut.

Klintensiv, unul dintre cei mai importanți jucători din piața dezinfectanților din România, care oferă încă din 2011 produse profesionale de curățenie, produse de îngrijire personală și dezinfectanți pentru unitățile sanitare, retail, HoReCa, industria alimentară și clădirile de birouri, a lansat KlinAll, un brand nou de dezinfectanți pentru consumatorul casnic.

TOPGEL, cel mai mare producător român de înghețată, a încheiat campania Instagram Hotel, prin care a invitat consumatorii să retrăiască amintirile vacanțelor din copilărie. Campania  a adunat peste 7.500 de înscrieri.

Obor21.ro este prima cooperativă țărănească cu livrare, un magazin online ce oferă acces la carne proaspătă, de la țară.  Un business demarat la debutul crizei pandemice, acesta are la bază unui concept nou pe piața noastră – meatbooking – rezervare înainte de sacrificare.

Tohani România dă start la sezonul de cules în inima podgoriei de la Tohani, #AcasăLaFeteascaNeagră. Astfel, pe 25 septembrie şi 2 octombrie, ȋi invită la cules de struguri pe cei care își doresc să afle cum se naște vinul și de ce Tohani prețuiește culesul manual pentru a desăvârși vinul perfect

Food Service Retail

Începând cu luna august, 5 to go și-a extins operațiunile în retail prin lansarea primei linii de produse dezvoltate special pentru acest segment. Gama de produse ready to drink pe bază de cafea conține trei sortimente: ESPRESSO Macchiato, CAPPUCINO Macchiato și LATTE Macchiato, ambalate în sticle de 230 ml. Acestea sunt disponibile în rețeaua Mega Image, într-o selecție de 150 de magazine.

Restaurantul virtual Yellow.Menu lansează Lunch.Planner, opțiunea de planificare a meniului pentru toată săptămâna. Pandemia a schimbat comportamentul de consum al românilor, aceștia dorindu-și să servească în continuare masa ca la restaurant, dar în intimitatea casei sau la birou. Este unul dintre factorii care au contribuit la creșterea comenzilor pentru Yellow.Menu, restaurantul virtual, care livrează în București și Cluj-Napoca.

Servicii

Începând cu luna iulie, Innoship, compania tech care îmbină tehnologia cu know-how-ul din domeniile de curierat, supply chain și retail, gestionează livrarea comenzilor de pe platforma de eCommerce: Yves Rocher.

Pentru digitalizarea, automatizarea și securizarea transferului de documente în relația cu furnizorii, rețeaua Magazine DIANA a ales să utilizeze platforma de tip Electronic Data Interchange (EDI) Expert Supplier, tehnologie implementată de compania românească Expert Software.

Lactalis Romania, liderul pieței de lapte cu brandurile Albalact, Covalact și Dorna Lactate, a ales soluția Vodafone de Business Intelligence pentru planificarea, optimizarea și monitorizarea rutelor zilnice de livrare a produselor la punctele de comercializare.

VTEX, platforma enterprise de comerț digital, lideră în accelerarea transformării comerțului în America Latină, care se extinde în prezent la nivel internațional, a anunțat rezultatele pentru cel de-al doilea trimestru al acestui an, care s-a încheiat pe 30 iunie 2021.

Studii

Potrivit celui mai nou studiu realizat de Reveal Marketing Research, 43% dintre români declară că gătesc zilnic sau aproape zilnic și 14% susțin că își comandă mâncare cu livrare la domiciliu de 2 – 3 ori pe săptămână.

Anul 2021 vine cu o premieră în studiul BrandRO: Arctic și Borsec ocupă locul 1 în clasamentul celor mai puternice branduri românești. Următoarele două poziții sunt ocupate de eMag și Gerovital. Clasamentul BrandRO include și Dero, Aqua Carpatica, Dorna și Farmec. 8 branduri din Top 10 sunt din FMCG. BrandRo 2021, clasamentul celor mai puternice 50 de branduri românești, a fost realizat de compania de cercetare Unlock Research și prezentat, ca în fiecare an, de Revista Biz.

News from Romania – o sinteză a principalelor tilturi din retail & FMCG, din luna august, în limba engleză

Romanian FMCG Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian FMCG Retail Market and FMCG industry, in August 2021, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B publication in online, in Romania, from retail & FMCG niche.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *