Sinteza săptămânii 10 – 14 iunie

retail-fmcg-logoSocial Media

The Bridge GolinHarris Bucureşti propune 20 de trucuri ca să te diferenţiezi ca brand în Social Media.

Retail

Lidl deschide magazinul cu numărul 13 din București lângă un viitor magazin Kaufland, reţeaua sa din România însumând în prezent 159 de magazine. Săptămâna viitoare reţeaua Lidl va ajunge la cifra rotundă de 160 de magazine, odată cu deschiderea unui magazin nou construit la Tg Mureş.

Rețeaua Mega Image ajunge la 226 de magazine. Încă șase magazine noi se vor deschide în cursul lunii iunie.

Grupul Carrefour România anunță intrarea în rețeaua Express a trei magazine de proximitate în franciză, prin colaborarea cu Angst și noul său partener, rețeaua locală de magazine Gulliver.

Xerox România este prezent cu o promoţie pentru echipamentul WorkCentre 3045B în catalogul aniversar al Carrefour, la împlinirea a 12 ani de când retailer-ul se află în România.

FMCG

PPD România, cel mai mare distribuitor de băuturi alcoolice importate premium și super-premium de pe piață, a devenit distribuitorul oficial al Grupului Campari în România.

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, lansează Olympus Bio, primul iaurt bio local.

Producătorul de vinuri Domeniile Ostrov, unul dintre cei mai importanți producători de fructe la nivel național, estimează pentru 2013 o creștere a producției de fructe de peste 80%.

Doncafé lanseaza primele automate de cafea cu Wi-Fi gratuit din România.

PepsiCo câştigă două trofee în cadrul celui mai important festival al industriei de publicitate locale, Effie. Apa minerală naturală Bucovina a câştigat în cadrul aceluiaşi Festival trofeul de aur în categoria Non Alcoholic Beverages prin campania « Echilibrul Suprem pentru corp şi minte ». Coca-Cola România a câștigat marele premiu la Romanian EFFIE Awards 2013 pentru campania „Control Parental”, devoltată împreună cu Agenția McCann Erickson pentru brandul Sprite.

Evenimente

În perioada 3-4 iulie, va avea loc la Craiova cea de-a 11-a ediție din suita de evenimente Business Days, cel mai mare “maraton” de conferinţe din România dedicate antreprenorilor, managerilor, întregii comunități de afaceri locale și regionale.

Studii

Superbrands România lansează ediția a 6-a a Programului Superbrands.

Laptele cu arome generează creștere în industria lactatelor, conform unui studiului Tetra Pak, “Indexul Lactatelor”

Servicii

Implementată în peste 5.000 de magazine și numărând o comunitate de peste 30.000 de utilizatori, soluția SmartCash Retail Management System, dezvoltată de Magister, este soluţia de gestiune pentru Carrefour Expres.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 10 – 14 iunie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: