Sinteza săptămânii 2 – 6 septembrie

retail-fmcg-logoRetail intern

Selgros a remodelat magazinul de la Iaşi şi a implementat în acelaşi timp un nou concept de design cu o investiţie totală de 4 milioane de euro.

REWE România a deschis un magazin Penny Market în oraşul Strehaia, judeţul Mehedinţi, cel de-al 139-lea magazin al reţelei din România.

Asociaţia Bio România anunță semnarea unui parteneriat cu Carrefour România pentru distribuirea în reţeaua naţională de magazine a produselor bio, provenite de la micii producători şi procesatori de la sate. Carrefour lansează oficial brandul sectorului Bio, „Rodul Bio Românesc.

Magazinele Carrefour oferă prețuri reduse la pâine și făină începând cu data de 1 septembrie, prin aplicarea TVA-ului de 9% pentru acest tip de produse și a unei reduceri adiționale de 5% din noul preț.

Carrefour România anunță deschiderea a trei magazine de proximitate, în franciză.

Săptămâna trecută, a început o noua ediţie a campaniei de responsabilitate socială “PROFI te premiază” prin intermediul căreia mii de calculatoare sunt dăruite câtorva sute de şcoli.

În perioada 9 – 15 septembrie 2013, în toate magazinele Lidl, va avea loc Săptămâna Mexicană.

FMCG

Colgate aduce în atenţia consumatorilor o nouă gamă de produse, Colgate Total PRO Interdental, cea mai recentă inovaţie în igiena orală.

Consumatorii din România consideră că Danone oferă de departe cel mai bun raport calitate/preţ de pe piaţa românească pe segmentul iaurturi şi probiotice, prin gama de produse Danone şi respectiv Activia.

Elmiplant lansează gama antirid regenerantă de îngrijire a tenului: GENOVATE. Produsele au la bază celule stem din plante ce conţin active cu beneficii biologice demonstrate.

O campanie de milioane de premii, pentru prieteni de milioane, semnată de Bergenbier.

Mesajul “Nu te urca la volan sub influența alcoolului” a atins peste 5,8 milioane de consumatori români, la nivel național, ca parte din cea mai recentă campanie Johnnie Walker pentru consum responsabil de alcool, Join the Pact.

Cei mai mari producători şi importatori au luat decizia de a înfiinţa asociaţia patronală a producătorilor şi importatorilor de băuturi spirtoase denumită Spirits Romania.

În luna septembrie, margarina de nouă generație Becel îi invită pe români să-și testeze gratuit nivelul de colesterol total în clincile partenere Medsana.

Doncafé continuă platforma “Momentul tău Doncafé” şi lansează o nouă campanie de comunicare, dedicată consumatoarelor de cafea instant.

Retail Internaţional

Performanță solidă pentru Grupul Auchan în primul semestru al anului

Studii

GfK România a realizat un studiu online despre percepţia românilor faţă de noile tehnologii: stocare în cloud, realitate augmentată, ochelari Google, portofel electronic sau Smart TV.

Berile Radler și cu arome sunt variante încă neexplorate de aproape jumătate dintre consumatorii de bere din România, conform sondajului realizat de TNS CSOP in perioada iunie-iulie 2013.

Servicii

MasterCard lansează un nou concept de promovare a plăţilor online, pornind de la comportamentul utilizatorilor de carduri şi realităţile pieţei româneşti.

Evenimente

În perioada 25-26 septembrie, va avea loc la Cluj cea de-a 12-a ediție din suita de evenimente Business Days.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la nesletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,861 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 2 – 6 septembrie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: