Herbamare

Sinteza săptămânii 24 – 28 noiembrie

Retail

Mega Image a anunțat că preluarea celor 19 magazine operate de către rețeaua Angst a fost autorizată de către Consiliul Concurenței.

Valea OltuluiKaufland a deschis un nou magazin în Bucureşti, pe strada Valea Oltului, reţeaua sa naţională ajungând la un număr total de 101 unităţi. Noul magazin este magazinul cu numărul 10 din Capitală şi cel mai mare al reţelei din România.

Această săptămână aduce patru noi magazine în lanțul de retail PROFI, la Moreni, București, Alba Iulia și Buhuși, care își extinde astfel acoperirea națională la un total de 128 de localități.

BILLA România a deschis primul magazin din zona Pipera, inaugurând astfel cel de-al 85-lea magazin la nivel național.

Rewe Romania a deschis un nou magazin Penny Market, în cartierul Crângași din Bucureşti. Magazinul Penny Market din cartierul Crângași este al 6-lea din București, al 8-lea din județul Ilfov şi al 155-lea al reţelei din România.

Mega Image anunță deschiderea a patru noi magazine, reţeaua sa ajungând la un total de 367 de unităţi.

Coresi Shopping Resort aduce în România conceptul unic de Shopping Resort, o noțiune care desemnează destinația în care vizitatorii au parte de experiențe memorabile printr-un mix unic de divertisment, petrecere a timpului liber, mișcare și cumpărături.

Metro Group, al patrulea retailer din Europa, îşi vinde divizia Cash & Carry – Makro – din Grecia companiei Sklavenitis, pentru 65 milioane de euro (81 milioane de dolari), ca parte a planului de a se concentra pe pieţele de bază, Germania.

FMCG

Coca-Cola lansează campania „De Crăciun, fă pe cineva fericit” – eticheta devine în doar câteva secunde fundă și transformă sticla Coca-Cola de 0.5 litri PET în cadoul perfect.

Unilever a publicat raportul despre progresul înregistrat de companie cu privire la folosirea uleiului de palmier din surse sustenabile – INFOGRAPHIC.

Coca-Cola HBC AG, al doilea cel mai mare îmbuteliator din lume al produselor Coca-Cola, a primit calificativul „A” în clasamentul Carbon Disclosure Project (CDP).

Danone relansează iaurtul alb Danone Natural, folosind o rețetă nouă, ce are la bază doar lapte și fermenți, fără supliment de proteine din lapte, pentru a răspunde preferinței românilor pentru produse cât mai simple.

Studii

Studiul calitativ realizat în luna octombrie 2014 de UNLOCK Research pentru Berarii României și-a propus să descopere care sunt motivațiile femeilor care preferă berea.

Studiu MasterCard despre ce ne place și ce nu ne place când vine vorba de a oferi și a primi cadouri realizat în 17 ţări europene printre care şi România.

Servicii

GfK lansează astăzi, 24 noiembrie, GfK FutureWave, o abordare consultativă în cercetarea de piață al cărei scop este să identifice spații de inovație profitabile.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,972 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 24 – 28 noiembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: