Sinteza săptămânii 25 – 29 noiembrie

Părerea ta despre revista retail-FMCG.ro contează pentru noi. Te rugăm să completezi acest chestionar şi să ne dai un feed-back. Durează doar 30 de secunde. Mulţumim!

Sinteza săptămânii 25 – 29 noiembrie

Premium

„Românii merg mai des la cumpărături în 2013, petrec mai puțin timp în magazine, cheltuie mai mult dar nu și cumpără mai mult” este concluzia unui studiu prezentat în această săptămână abonaţilor Premium.

IMG-1603Retail

Kaufland România a inaugurat un nou magazin în Bucureşti, în cartierul Militari, pe strada Valea Cascadelor, nr. 3-5. Este cel de-al 5-lea magazin Kaufland din Bucureşti şi cel de-al 88-lea magazin al reţelei din România.

Auchan România a inaugurat la Constanța al cincilea magazin remodelat sub marca şi comerţul Auchan din seria celor 20 de magazine real,- preluate de la METRO GROUP. Noul magazin, Auchan City Constanța Sud, este cel de-al doilea magazin Auchan din Constanța.

Lidl deschide un nou magazin în București și ajunge la 169 de unități în România. Un altul, tot în Bucureşti este în ultima fază de construcţie.

Grupul Carrefour România extinde reţeaua Express cu încă două magazine de proximitate, operate în regim de franciză, unităţi deschise în București şi în Brașov, iar în paralel, deschide primul său supermarket din orașul Slatina, ridicând numărul total de magazine Market la 76.

METRO Cash & Carry România a comunicat azi orarul de funcţionare pentru magazinele METRO Cash & Carry şi METRO Punct, în perioada Sărbătorilor de Iarnă.

PROFI incheie saptamana cu patru noi magazine in Ramnicu Sarat, Huedin, Cluj si Botosani, incepand un parteneriat pe termen lung cu o importanta companie imobiliara si inaugurand primul dintre magazinele PITA achizitionate in acest an. Astfel, reteaua creste la 197 de unitati.

Dupa ce a asigurat accesul la internet pentru toti clientii sai încă din aprilie 2013, iata ca PROFI asigura acum acces gratuit şi fără parolă la internet, in oricare dintre magazinele din reteaua PROFI http://bit.ly/17X84sw. PROFI este prima companie care echipeaza calculatoarele scolare cu sisteme de operare Open Source (Licente GNU).

Mega Image închide luna noiembrie cu 13 magazine deschise: 8 Mega Image și 5 Shop&Go, reţeaua din România ajungând la 273 de unităţi.

Obişnuitul Romanian retail weekly news, săptămânalul cu cele mai importante ştiri din retailul alimentar autohton, în limba engleză.

FMCG

Portofoliul de produse Mondelez România, din sezonul de iarnă, vine în şi în acest an cu surprize şi promoţii speciale, pregătite de o marcă foarte îndrăgită în România, Milka.

Coca-Cola câştigă titlul de cel mai cool brand al anului 2013 la categoria băuturi răcoritoare, conform topului Forbes România privind cele mai influente 100 de branduri prezente pe piaţa românească.

Scandia Food, liderul pe piața conservelor pe bază de carne din România, a obţinut un credit de 22 de milioane de euro de la Banca Transilvania.

Doly-Com, cel mai mare ambalator de carne proaspătă și unul dintre cei mai importanți producători de carne de vită din România, a primit despăgubiri de 1,8 mil. EUR în urma incendiului de la fabrica de procesare a cărnii proaspete din Tunari.

Farmec lansează o nouă linie de cosmetice Gerovital H3 Prof. Dr. Ana Aslan, la baza cărora stă un complex inovator, format din trei ingrediente esențiale pentru îngrijirea eficientă a tenului matur: acidul hialuronic, vitamina E și Juvinity.

Studii

„În bucătăria românilor – de la raft în farfurie” este cel de-al zecelea raport de cercetare SMARK Research, realizat de Nielsen România. Cercetarea oferă coordonatele necesare observării drumului parcurs de alimente din raftul magazinelor până în farfuria consumatorilor, identificând tendinţele în consumul alimentar şi aşteptările consumatorilor referitoare la produse.

Studiul realizat de Daedalus Millward Brown in sapte tari din sud-estul Europei arata care este nivelul de multumire a romanilor, comparativ cu tarile din regiune, pentru diverse aspecte care contribuie la calitatea vietii.

 

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

În perioada noiembrie – decembrie 2013, campaniile de publicitate de pe site-ul retail-FMCG.ro au discounturi semnificative. Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 25 – 29 noiembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: