Recomandare retail-FMCG.ro: METRO Cash & Carry România porneşte din nou în căutarea antreprenorilor care își ajută comunitatea şi dă startul celei de-a doua ediții a programului de responsabilitate socială
METRO – Starurile Comunității.
PROFI a ajuns să fie prezent în toate județele țării odată cu deschiderea, la inceputul lunii iunie, a magazinului din Călărași, consolidându-și poziția ca rețeaua cu cea mai mare extindere geografică din România.
Credit foto: Shutterstock
Mega Image anunță schimbări la nivel de management general al companiei: Vassilis Stavrou îl înlocuiește pe Xavier Piesvaux în funcția de Director General al Mega Image.
Bun, din România!, marca proprie BILLA de produse 100% românești, proaspete și gustoase, revine în magazinele BILLA din toată țara cu un sortiment îmbogățit cu trei noi categorii: lactate, mezeluri și carne proaspătă.
Cele mai bune companii în relațiile cu clienții lor din România au fost premiate în cadrul Galei Premiilor de Excelență în Relațile cu Clienții. Kaufland se află printre cele mai bune companii din România, în relațiile cu clienții lor.
Mega Image deschide două noi magazine Shop & Go, iar reţeaua sa naţională ajunge la 420 de unităţi.
Compania METRO Cash&Carry România a fost premiată la Concursul Internațional de Vinuri București, pentru al cincilea an consecutiv.
FMCG
Mondelez România lansează 4 sortimente din noua gamă Poiana Amăruie, printr-o campanie pentru femeia de azi, care se bucură de gustul intens al vieții.
Compania Strauss anunță lansarea Doncafé Fresh, cea mai proaspătă cafea din România, ce poate fi personalizată după gustul fiecărui consumator.
Alexandrion Grup România rămâne, și în 2014, liderul pieței producătorilor locali de băuturi spirtoase, cu o cifră de afaceri de 58,8 milioane de euro brut și 23,4 milioane de euro net și un profit net de 1,45 milioane de euro.
FrieslandCampina lansează noua gamă de iaurturi Napolact BIO, produse din lapte ecologic pur ce provin de la cele 14 ferme ecologice din Arfeal.
PepsiCo anunţă încheierea unui parteneriat cu UEFA Champions League, prin care branduri emblematice precum Lay’s, Gatorade, Pepsi MAX şi Pepsi îşi unesc forţele cu prestigiosul turneu european.
Integrarea sustenabilității în businessul Unilever generează creștere și eficientizare a costurilor.
Studii
Intoleranța la gluten este privită mai mult ca o modă decât ca o afecțiune reală, celiachia sau intoleranța permanentă la gluten, însă ea afecteză un număr din ce în ce mai mare de români, potrivit AlimenteSpeciale.ro.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
