Sinteza săptămânii 4 – 8 aprilie

Intern:

În cadul noii campanii de loializare, care se va desfăşura pe o perioadă de 22 de săptămâni, între 1 aprilie si 31 august 2011, clienţii tuturor celor 25 de magazine real,- din toată ţara, vor putea beneficia de o reducere de 50% la achiziţionarea electrocasnicelor din gama premium Philips comercializată in exclusivitate de real,-.

Compania real,- Hypermarket Romania a fost certificata ISO 22000:2005, fiind prima reţea de hipermarketuri din România cu această certificare.

Reţeaua Profi a deschis în Bucureşti cel de-al 86-lea magazin din România şi al 13-lea din capitală. Tot în această săptămână Profi a lansat campania Banuti, pentru clienti fideli, noul său program pe bază de carduri, prin care ii răsplăteşte pe cei care îşi fac cumpăraturile în oricare dintre cele 86 de magazine ale reţelei din întreaga ţară.

Nielsen România a prezentat studiul ShoperTrends 2011, referitor la principalele tendinţe care au marcat obiceiurile românilor privind cumpărarea şi consumul de produse alimentare în 2010.

Heineken România a raportat o creştere de 7% a cifrei de afaceri pentru 2010, comparativ cu 2009, ajungând la 1.124 milioane RON brut şi la 934 milioane RON net.

Skol, marca de bere din portofoliul companiei URBB, a lansat promoţia naţională “Cauta bancnotele sub capac!”, o modalitate inovativă de acordare a premiilor, acestea aflându-se chiar în interiorul ambalajului sticlelor Skol de 2L.

Timişoreana, sponsorul principal al Cupei României, a lansat oficial Campania Drumul Mingii, mişcarea prin care românii îşi vor arăta pasiunea pentru fotbal.

Internaţional:

Retailerul francez Carrefour a fost abordat de către unele fonduri de private equity pentru preluarea diviziei sale de tip discout, Dia. Propunerea vine pe fondul opoziţiei faţă de planul Carrefour de ceda 100% din Dia şi 25% din Carrefour Property, divizia de imobiliare a grupului. În luna martie, Carrefour Spania a deschis patru noi magazine.

Primul magazin Auchan City, noul concept de magazin de proximitate al retailerului francez Auchan, şi-a deschis porţile la Tourcoing, în Nordul Franţei.

Retailerii francezi Auchan, Monoprix, Casino, Carrefour, Intermarché, Systeme U, Cora-Match şi Leclerc au căzut de acord să adopte vânzarea unor coşuri de produse alimentare de calitate, dar la preţuri accesibile, numite “panier des essentiels” (“coş de cumparături esenţiale”).

Vânzările de retail din Europa în luna februarie au fost sub aşteptări, scăderea cu 0,1 % punându-se pe seama costurilor energetice în creştere, ceea ce a determinat consumatorii să reducă cheltuielile.

În această săptămână au avut loc câteva mega-tranzacţii in industria FMCG mondială: Sara Lee Corp a finalizat vânzarea diviziei globale de ingrijire a încălţămintei, în majoritatea ţărilor, către SC Johnson, Procter & Gamble a reuşit, după o îndelungată căutare, să vândă divizia de chipsuri Pringles, pentru 2.35 miliarde $, companiei americane Diamond Foods, iar Grupul belgian Ardo şi Grupul francez Bonduelle, respectiv liderul şi numărul doi în producţia de legume congelate din Europa, au anunţat ieri că au creat un joint venture pe partea de producţie, prin care va aproviziona pieţele spaniolă şi portugheză, exclusiv pentru brandul Findus.

Producătorul danez de bere Carsberg a anunţat demararea unui amplu proces de repoziţionare a brandului, la nivel global, pentru a elibera întregul său potenţial.

Lindt câștigă dreptul de a produce exclusiv Iepurașul de Paște Gold Bunny, câştigând un litigiu, ce ţine de şapte ani, împotriva producator austriac Hauswirth.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 4 – 8 aprilie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: