Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 5 – 9 iulie 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 5 – 9 iulie 2021.

Invitație la SANA 2021 – Bologna, salonul internațional al produselor ecologice și naturale.

Expoziția se va organiza în format hibrid, atât pe platforma virtuală “online” (între 1 și 8 septembrie 2021) cât și fizic, “onsite”, în perioada 9 – 12 septembrie 2021. Înregistrarea participanților se poate face până la data de 20 iulie 2021, prin completarea formularului/registration forms, disponibil AICI

retailRetail

Kaufland continuă să investească în România și deschide un magazin în Voluntari, județul Ilfov, ajungând la o rețea națională de 144 hipermarketuri.

Prin această deschidere compania va crea peste 85 de locuri de muncă noi ce sprijină dezvoltarea comunității locale.

Profi, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, se repoziționează ca format de magazin. Astfel, la capătul unor testări cuprinzătoare, Profi se repoziționează ca magazinul care îți simplifică viața prin oferte care iți fac plăcere, sub deviza “zilnic prețuri mici”.

Începând din această lună, comenzile plasate din magazinul online auchan.ro sau din aplicația Auchan vor putea fi ridicate, prin serviciul gratuit Click&Collect, și din rețeaua de magazine MyAuchan din Stațiile Petrom. Lansat sub forma unui proiect pilot, serviciul este disponibil pentru început în Buzău, urmând să fie extins treptat la nivelul rețelei.

Mega Image îşi consolidează echipa financiară prin recrutarea lui Răzvan Munteanu în rolul de Chief Financial Officer (CFO), care va face parte atât din Comitetul Executiv al Mega Image, cât și din echipa de Management Financiar Ahold Delhaize Europa. Acesta a preluat rolul de CFO de la Hadewych Vermunt, care se alătură echipei Delhaize Le Lion, Belgia, în calitate de CFO.

Pentru al cincilea an consecutiv, Lidl România continuă să investească în formarea viitorilor profesioniști din domeniul retailului, prin susținerea programului de învățământ dual Școala de Carte și Meserii. Anul acesta, proiectul se va desfășura în 5 licee din țară, iar înscrierile vor avea loc în perioadele 05 – 14 iulie și 30 iulie – 03 august 2021. Prin acest program, elevii care își doresc o carieră în retail au oportunitatea de a se pregăti pentru meseria de comerciant – vânzător, pe care o pot practica încă din timpul studiilor în magazinele Lidl din țară.

FMCG

Grupul italian Lavazza, unul dintre cei mai importanți producători de cafea din lume, anunță relansarea, în segmentul HoReCa, a brandului iconic Gran Café Paulista, cunoscută drept cafeaua de referință a specialiștilor barista. Gran Café Paulista este prima cafea single-origin arabică braziliană din portofoliul Lavazza, cu note de ciocolată și fructe uscate.

Upfield, producătorul numărul unu de produse pentru tartinat și brânzeturi vegetale cu peste 100 de mărci printre care Rama, Delma și Becel își reînnoiește portofoliul de produse și lansează Rama cu ingrediente 100% naturale. Produsele pentru tartinat sunt o alternativă vegetală naturală și sustenabilă pe bază de plante, care pot fi ușor încorporate într-o dietă alimentară și sunt un bun exemplu al modului în care chiar și lucrurile mici, de zi cu zi, pot avea o contribuție pozitivă majoră asupra sănătății noastre și asupra viitorului planetei.

EcoBioGreen

Federația Băncilor pentru Alimente din România aniversează 5 ani de la fondarea Băncii pentru Alimente din București, prima organizație care funcționează de la înființare conform principiilor Federației Europene a Băncilor de Alimente (FEBA). Banca Pentru Alimente București și-a început activitatea în anul 2016, colectând de atunci până în prezent, de la companiile donatoare, peste 3.200 tone de alimente, cu o valoare comercială de peste 8.510.000 lei, ce au fost donate spre 30.000 de persoane aflate în situații vulnerabile.

Mondelēz International a semnat Codul de Conduită al UE cu privire la practicile responsabile de afaceri și de comercializare a produselor alimentare, asumându-și un angajament ferm de a contribui la transformarea sistemelor alimentare în care operează. Fiind unul dintre primele rezultate ale strategiei Comisiei Europene de la Fermă la furculiță, Codul de conduită este o parte integrantă a planului său de acțiune, stabilind acțiunile pe care toți actorii „între fermă și furculiță” se pot angaja în mod voluntar să le adopte pentru a face progrese în domeniul sustenabilității și a îmbunătățirii stării de bine.

Studii de piață retail & FMCG

Monitorizarea continuă a nivelului consumului casnic și a comportamentului de cumpărare din România trece la un alt nivel, prin dublarea eșantionului GfK Consumer Panel, de la 3.000 la 6.000 de gospodării, începând cu ianuarie 2022. Eșantionul este și va continua să fie unul reprezentativ național pentru populația țării.

Servicii pentru retail

Deficitul de personal pentru marile rețele din comerțul alimentar modern (retail FMCG), experimentat înainte de pandemie, se repetă astăzi, fiind observat și de ESSA Group, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa serviciilor de trade marketing şi vânzări din ţară. Acest fenomen este mai accentuat pentru recrutarea de angajați care vizează activități din categorii precum: lucrători comerciali, casieri, pickeri sau lucrători polivalenți.

Sameday, unul dintre liderii pieței de curierat, aniversează, în această perioadă, 14 ani de la fondare și intră într-o etapă de maturitate, compania urmărind dezvoltarea la nivel internațional. Sameday a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de aproximativ 400 de milioane de lei, cu 142% mai mult, față de 2019. Pentru al șaselea an consecutiv, vânzările companiei au depășit o creștere anuală de 80%.

Consiliul Concurenței a anunțat că analizează patru sectoare digitale, la nivelul României, pentru a evalua caracteristicile acestora și impactul pe care îl au asupra concurenței. Cele patru sectoare analizate sunt: servicii de intermediere a livrărilor online; servicii de intermediere online a cazărilor, servicii de comercializare online a pachetelor turistice și servicii de publicitate online.

Food Service

Consiliul Concurenţei analizează tranzacţia prin care Glovo intenționează să preia compania Foodpanda și, indirect, afacerea Pandamart, operată de către Delivery Hero. La finalul lunii mai, Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume în livrarea de categorii multiple de produse, a anunțat o serie de tranzacții separate cu Delivery Hero, una dintre cele mai mari platforme de livrare din lume, pentru cumpărarea unora dintre companiile sale din Europa Centrală și de Est, inclusiv foodpanda din România.

AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, deschide primul restaurant Burger King din Brașov, în data de 9 iulie 2021. Este prima deschidere a unui restaurant Burger King în afara Bucureștiului și face parte din strategia pe termen lung a companiei. Noul restaurant este situat în Afi Brașov,


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *